Skip to main content
Antwoord

Experia box v10A - update 25.03 - inloggen admin

• April 1, 2025
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Zoals al eerder uitgelegd in dit topic:

Na de firmware update V10A.C.25.03.04 kan ik niet meer inloggen op mijn experia box. 

Wachtwoord reset via de link in admin interface werkt ook niet, al minimaal 10 x geprobeerd, maar de bevestiging wanneer ik op de wifi knop druk komt maar niet in de admin interface en na 5 min wordt de sessie afgebroken en krijg je een rood kruis.

Reset geprobeerd via de resetknop (5 sec en 30 sec) maar dit lijkt niet te werken, als ik de service tool gebruik loop ik tegen het volgende aan, ik heb een reset geprobeerd echter heb ik 2 internet abonnementen en kan je niet kiezen welk modem je wilt resetten. Ik had toch op de knop gedrukt en nu bleek die het andere modem, op het andere adres gereset te hebben, wat ik wel vrij frappant vond want ik was op dat moment niet op dat thuisadres aanwezig terwijl jullie aangeven dat je expliciet op je thuisadres moet zijn (dit had gelukkig geen gevolgen aangezien ik daar maar 1 port forwarding in had staan).

Wat kan ik nu nog doen, of is er een mogelijkheid dat ik een nieuwe experia box krijg?

Beste antwoord door jimny

@KPNForumuser428 ik raad je aan om de klantenservice te bellen 0800-0402 en aangeven dat je een storing hebt 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 1, 2025

@KPNForumuser428 ik raad je aan om de klantenservice te bellen 0800-0402 en aangeven dat je een storing hebt 

Nieuw modem wordt opgestuurd!

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 1, 2025

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 1, 2025

Nieuw modem wordt opgestuurd!

@KPNForumuser428  mooi zo, is dat ook van de baan