Skip to main content
Antwoord

Experia box v12 blijft opnieuw opstarten en wifi werkt niet

• October 6, 2025
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Hi!

Wie kan me verder helpen. Sinds 2 weken is mijn experiabox v12 opeens gestopt met werken.
Hij start automatisch constant opnieuw op en nadat hij is opgestart blijft het wifi lampje uit.

Nu blijf ik steken op 2 opties en baal ik ervan dat ik geen medewerker van KPN te pakken kan krijgen:

1. Monteur langs laten komen met het risico dat ik zelf de kosten moet vergoeden.
  2. Gratis een nieuwe oplader aanvragen wat 10 werkdagen kan duren en ik niet zeker van weet of het het probleem oplost.

Is er nog een andere optie? Of wat kan ik het beste doen om te voorkomen dat ik een maand lang zonder internet zit door een defecte experiabox.

BTW: Ik heb alle stappen in de probleemoplosser al 10 keer doorlopen. Glasvezelkastje stekker eruit, experiabox resetten etc.

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Frank 123456, de stroomadapter moet er doorgaans wel sneller zijn dan 10 werkdagen maar je kunt altijd even bellen, dan kijken mijn collega's even mee. Als je de computer je probleem voorlegt zal hij een link toesturen maar je daarna ook doorverbinden met de juiste medewerkers

2 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • October 6, 2025

Bellen met 0800-0402 en vragen om een medewerker te spreken. De nieuwe adapter heb je dan waarschijnlijk binnen 2 dagen in huis.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2025

Hoi ​@Frank 123456, de stroomadapter moet er doorgaans wel sneller zijn dan 10 werkdagen maar je kunt altijd even bellen, dan kijken mijn collega's even mee. Als je de computer je probleem voorlegt zal hij een link toesturen maar je daarna ook doorverbinden met de juiste medewerkers