Skip to main content

Goedemorgen, graag zou ik onze Experia v8 willen laten vervangen door een nieuw model. De WiFi is niet optimaal, ik heb de WiFi manager al doorlopen, maar dat verbetert de situatie niet.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Hoi @MargreetFB ,

De wifimanager zou eigenlijk standaard de V8 moeten omruilen, maar je kan ook 0800-0402 bellen daarvoor.


Hi @MargreetFB! Is het met het advies van @martijn197108 gelukt om de Experia Box om te laten ruilen?

Zo niet zou je dan hier nog willen laten weten waarom je de V8 wilt omruilen? Werken alle diensten verder nog wel goed? Ik hoor het graag van je!


Hi, ik heb inmiddels telefonisch contact gehad zoals geadviseerd en er is mij toegezegd dat ik een update ontvang. Dank nog voor de opvolging.


Hi, ik heb inmiddels telefonisch contact gehad zoals geadviseerd en er is mij toegezegd dat ik een update ontvang. Dank nog voor de opvolging.

Je krijgt een nieuwe experiabox, toch?een update is er niet meer voor de v8.


Haha, ja, dat bedoel ik


Haha, ja, dat bedoel ik

Ok, gelukkig😉


@MargreetFB top! Blij dat te horen. 🙂 Ik zal het topic voor je sluiten. 


Nog even 1 ding: ik zou nog een mail krijgen ter bevestiging, maar heb die niet ontvangen. Misschien kan Bram_ dat nakijken?


Dat kan hij😉

Als je je profiel invult kan hij meteen aan de slag als hij hier weer komt.


@MargreetFB heb je het modem ondertussen? Zoiets hoort namelijk maar een paar dagen te duren. Als dit nog steeds niet het geval is wil je dan alsnog je profiel invullen? Ik heb daarbij voldoende aan je postcode en huisnummer of je klantnummer. 🙂


Nee, het is nog niet aangekomen, ook de mail niet ontvangen. Fijn dat je even aangeeft wat ik in het profiel moet aangeven, want ik had al wat ingevuld. Ik zal het nu afmaken. Dank!


@MargreetFB ik weet niet zeker waarom de eerste aanvraag is misgelopen. Omdat het sneller is een nieuwe aanvraag te doen heb ik dat gedaan. Je krijgt binnen een paar dagen bericht waar je het nieuwe modem kan ophalen. Let er wel op dat je het oude modem verpakt meeneemt. Instructies hiervoor krijg je per SMS. 

Laat je hier weten of het allemaal gelukt is en of je nog vragen hebt?


Dank! Heb de mail ontvangen. Nu lees ik dat ik de oude meteen moet inleveren, maar als het nou niet goed gaat, dan heb ik niks. Kan ik de oude opsturen nadat ik de nieuwe werkende heb? En werkt de nieuwe versie goed met de Experia WiFi kastjes?


Dank! Heb de mail ontvangen. Nu lees ik dat ik de oude meteen moet inleveren, maar als het nou niet goed gaat, dan heb ik niks. Kan ik de oude opsturen nadat ik de nieuwe werkende heb? En werkt de nieuwe versie goed met de Experia WiFi kastjes?

Nee, helaas.Het kán natuurlijk zijn dat de nieuwe experiabox kapot is bij ontvangst, maar dat komt eigenlijk bijna niet voor(hier op het forum 1x gelezen in een jaar tijd dat ik hier zit).

De box 12 werkt prima met experia wifi, en je krijgt er zelfs een wifi punt bij omdat de box 12 ook wifi uit gaat zenden😉.


Super! Dat deed onze v8 ook. Paar keer op het WiFi knopje drukken aan de zijkant en dan had ik op beide punten WiFi 😃


Super! Dat deed onze v8 ook. Paar keer op het WiFi knopje drukken aan de zijkant en dan had ik op beide punten WiFi 😃

Klopt, maar dan heb je geen mesh.Bij de box 12 wel:)

Mesh zorgt ervoor dat je apparaat automatisch het beste wifipunt pakt.