Skip to main content

Ik heb nog een V8 liggen die ik wil omruilen voor een, geen idee wat ik van KPN terug krijg, modem i.v.m. dat KPN de V8 al even niet meer ondersteunt. 

Ik heb de V8 al jaren niet meer aangesloten gehad op mijn glasvezel verbinding, omdat ik een eigen modem gebruik. 

Is nu de enige mogelijkheid om de V8 om te wisselen het aansluiten van de V8?? Want als ik nu de omwissel tool gebruik zegt de tool, uiteraard, dat ik een prima modem heb... 

Was eigenijk niet van plan de V8 aan te gaan sluiten, dus nogmaals; is dat de enige manier of zijn er nog andere wegen??

Hallo ​@JanIvor ,

Je kunt ook de klantenservice vragen om dat oude modem om te ruilen.  

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt

Beste ​@JanIvor als je de V8 omruilt, heb je grote kans dat je de V10 krijgt, dat is een waardige actuele opvolger voor de V8, dual band, wifi5 AC.

Beste ​@JanIvor als je de V8 omruilt, heb je grote kans dat je de V10 krijgt, dat is een waardige actuele opvolger voor de V8, dual band, wifi5 AC.

Dat is prima, daarom schreef ik ook omruil naar whatever KPN mij in bruikleen geeft. 👍

Het is al gauw beter dan de antieke V8 

Je leest genoeg berichten van klanten die dan een Box 12 'eisen' 😁

Reageer