Skip to main content

Weet iemand wat te doen met een experiabox V10a die vanzelf enkele keren per dag opnieuw opstart?

Erg lastig als je thuis werkt en de verbinding wordt even verbroken.

Als ik dan kijk naar de V10a knippert voorop een blauw lampje deze gaat na een tijdje weer naar groen en dan werkt alles weer????

Even als toevoeging e.e.a. is geplaatst en aangesloten door monteur van KPN, dit omdat ik glasvezel heb gekregen. Verder geen versterker of zo ook geen TV alleen internet/bellen.

Hoi @MulderJ. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw Experiabox meerdere keren per dag opnieuw opstart. Een blauw lampje op de voorkant betekend dat jouw ExperiaBox wordt opgestart. Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je hebt gedaan? Dan ga ik jouw verbinding eens doormeten en uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen.


@MulderJ Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden voor dit probleem. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag!


Ben een aantal dagen niet thuis geweest dus zal vanaf vandaag eens kijken of het probleem is opgelost.

Lijkt me eerlijk gezegd niet, want dit soort problemen gaan niet zomaar weg.🙂

Toch bedankt voor de herinnering ik kom hierop terug.


Het probleem is niet verholpen, heb gisteravond kontakt met jullie gehad en daar werd voorgestel om de kabel tussen glasvezelkastje en experiabox te vervangen.

Ik zal dit doen en kijken of dit helpt.

Maar heb nog wel een vraag: ik zie hier op dit forum diverse mensen die een log/uitdraai hebben met hierop de historie van de experiabox. Waar kan ik dit vinden ?? Dan kan ik ook zien wanneer de experiabox stopt en opnieuw opstart.


Maar heb nog wel een vraag: ik zie hier op dit forum diverse mensen die een log/uitdraai hebben met hierop de historie van de experiabox. Waar kan ik dit vinden ?? Dan kan ik ook zien wanneer de experiabox stopt en opnieuw opstart.

Daarvoor moet je in de webinterface van jouw ExperiaVox v10a zijn. Op het topic “Experia Box V10A: van specificaties tot instellingen” lees je hoe je kan inloggen. 😊