Skip to main content

Telkens wanneer de spanning van de woning is geweest start mijn Experiabox V8 niet goed door. Het internet lampje is rood. Gister was dat weer het geval. De spanning is van de woning geweest ivm een aanpassing aan de groepenkast. Paar weken geleden ook al dit probleem toen waren er onderhoudswerkzaamheden van de netwerkbeheerder. Met heel veel moeite krijg ik alles weer aan de praat. Eerst glas modem uit en router uit en dan in omgekeerde volgorde weer aanzetten. Dit moet ik 5 of 6 keer herhalen voordat alles weer werkt. Iemand een idee?

Hoi @FrankieV en bedankt voor je bericht :)

Mijn eerste advies zou zijn om de wifi manager eens te doorlopen! Niet omdat je nu specifiek een probleem hebt met de wifi maar wel omdat deze tool je de optie moet bieden om de Experia Box V8 om te ruilen. De V8 is inmiddels wat verouderd en ik denk dat een nieuw modem hier de allerbeste oplossing is. Laat he me weten wat hier uit is gekomen en of het is gelukt een nieuw modem aan te vragen?


Ik heb de WiFiManger doorlopen en die adviseert een nieuwe router. Nu staat er alleen onder de aanvraag dat ik het oude modem direct moet inleveren als ik de nieuwe kom halen. Begrijp ik het goed dat ik dan geen internet meer heb. Ik kan niet eerst de nieuwe ophalen en installeren en dan vervolgens de oude terug sturen? 


Ik heb de WiFiManger doorlopen en die adviseert een nieuwe router. Nu staat er alleen onder de aanvraag dat ik het oude modem direct moet inleveren als ik de nieuwe kom halen. Begrijp ik het goed dat ik dan geen internet meer heb. Ik kan niet eerst de nieuwe ophalen en installeren en dan vervolgens de oude terug sturen? 

Dat klopt, je dient het oude modem in te leveren op het servicepunt omdat je anders het nieuwe exemplaar niet meekrijgt. Helaas kunnen we daar niet omheen werken of uitzonderingen op maken, het spijt me @FrankieV!


Prima geen probleem dan moet ik dit even goed plannen. Bedankt zover.


Prima geen probleem dan moet ik dit even goed plannen. Bedankt zover.

Graag gedaan en dat gaat vast goed komen @FrankieV :)

Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag en voor nu een mooie zondagavond toegewenst!