Skip to main content

Ha! 
 

mijn 7 jaar oude Experia box v8 werkt niet meer, ik heb al van alles geprobeerd, maar zit nu al de hele dag zonder internet/tv erg vervelend dus.

Kan ik een nieuw modem krijgen? Telefonisch schiet het niet op, dus probeer ik op deze manier! 
 

Mvg Laura

Hallo @Lauraveeuw, zonder tv en internet zitten is niet leuk. 
Het snelste heb je toch een nieuw modem via de klantenservice op 0800-0402. De tip is toch dan aan de lijn te blijven en het niet steeds opnieuw te proberen gedurende de dag.

Via het forum kan het ook wel geregeld worden, maar zal het minder snel gaan. Moderators reageren niet altijd direct. Het forum is namelijk meer een plek waar klanten elkaar helpen en indien nodig springen moderators bij. Wil je toch via het forum geholpen worden, vul dan jouw forumprofiel in. 


Dag Jeroen!

 

Ik heb mijn profiel meteen aangepast en ingevuld! Dit is toch echt de snelste manier, je reageerde meteen namelijk :-)

 

Dus als jij wat voor mij kan betekenen dan heel erg graag ! 


Hallo @Lauraveeuw ,

De werkdag van Jeroen houdt ook een keer op.

Maar je kunt de omruil ook zelf regelen. 

Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm


Ha @Noordzee 

Wat fijn dat je reageert!! Het is ook meteen gelukt, en als het goed is komt het morgen binnen! 
 

Dankjewel!! 😄😄😄


Super vandaag de nieuwe modem binnen gekregen, en het was een snelle en makkelijke aansluiting! Mijn complimenten aan @Noordzee 

Internet werkt weer top! Ik heb alleen nog een oude tv ontvanger en afstandsbediening van Telfort, blijft dat zo of kan dit ook nog veranderd worden? (Ook al 7 jaar in bezit, en afstandsbediening raakt op…)

 

mvg Laura


Fijn @Lauraveeuw 👍

Wat betreft de afstandsbediening: 

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Fijn @Noordzee voor jouw hulp!! 
 

Nieuwe afstandsbediening is aangevraagd 👍🏼.

 

Een nieuwe tv ontvanger moet je zelf kopen? Weet jij dit? Of kun je deze ook aanvragen?

 

Mvg Laura


De ontvanger wordt pas door KPN vervangen als die verouderd is.  

Je kunt het op deze pagina proberen: 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Okee ik ga er morgen naar kijken! Nogmaals bedankt voor alle hulp! 🎉