Skip to main content

Hallo , wij hebben sinds enkele jaren sneller internet i.c.m een 4G modum van Sagecom.

Nu heb ik een externe antenne gekocht om de snelheid te verbeteren maar onze 4g modem heeft interne antennes dus geen aansluiting hiervoor.

 

Heb al meerdere malen gebeld met de klantenservice met de vraag of het modem omgewisseld kan worden en al langs geweest in de KPN winkel maar mijn vraag wordt niet goed begrepen.

Weet iemand of er nog een manier is om een ander 4G modem te krijgen?

 

 

Onderstaand modem moet je dan hebben @pvenema :

https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/dongel/sagemcom-fast-4360-air

Even bellen met 0800 0402


Heb al meerdere keren gebeld met 0800-0402 maar ze begrijpen mijn vraag niet , wel wordt er nu een nieuwe experiabox geleverd (we hebben nu de experiabox v10)


Heb al meerdere keren gebeld met 0800-0402 maar ze begrijpen mijn vraag niet , wel wordt er nu een nieuwe experiabox geleverd (we hebben nu de experiabox v10)

Dat blijft waarschijnlijk een Experiabox v10. Want dat is samen met de v10a het enige model wat Sneller Internet Buitengebied ondersteund. 


Heb al meerdere keren gebeld met 0800-0402 maar ze begrijpen mijn vraag niet , wel wordt er nu een nieuwe experiabox geleverd (we hebben nu de experiabox v10)

Dat blijft waarschijnlijk een Experiabox v10. Want dat is samen met de v10a het enige model wat Sneller Internet Buitengebied ondersteund. 

KPNBox komt ook in aanmerking @Nick83 , zie onderstaand citaat uit link vermeld in reactie op @pvenema 

Dit 4G+ modem levert extra snelheid via het mobiele 4G netwerk, bovenop de snelheid die het KPN modem (Experia Box of KPN Box) 


@Ik_Combineer   Word jij wel eens aangestuurd voor zoiets? En zo ja, hebben jullie die 4g routers in de wagen?


Hoi @pvenema . Is er nog schot in de zaak gekomen?


Hoi @pvenema . Is er nog schot in de zaak gekomen?

Hoi Edwin , Nee helaas nog niet , zelfs na meerdere keren telefonisch contact , ik heb ook een online contactformulier ingevuld en wacht nog op antwoord.


Update: kpn heeft een nieuw modem verstuurd , deze kan ik volgende week omruilen.


Dat is goed om te lezen.  Mocht er toch nog iets onvoorziens gebeuren, laat het weten. 


Reageer