Skip to main content
Beantwoord

Extra 2.4 GHz netwerk aanmaken op Box 12 voor mijn Eufy deurbel

• 18 maart 2025
  • 7 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik heb met ondersteuning van de helpdesk geprobeerd een 2.4 Ghz netwerk aan te maken voor het gebruik van de Eufy video deurbel. Ogenschijnlijk zou dit kunnen met de KPN app. Het werkt niet. Ik las later ook dat de KPN box 12 dit niet kan. Zijn er andere mogelijkheden om 2.4 en 5Ghz naast elkaar te gebruiken.

Beste antwoord door Mastermovie

Hey ​@WillemvP ,

Het is mogelijk om een extra netwerk aan te maken op 2.4 en/of 5 GHz.

In de onderstaande links zie je de instructies hiervoor.

Oude software:

https://community.kpn.com/kennisbank-modems-145/kpn-box-12-extra-wifinetwerk-instellen-met-de-functie-extra-wifi-562445?tid=562445&fid=145

Nieuwe software:

https://community.kpn.com/kennisbank-modems-145/modems-met-kpn-software-extra-wifinetwerk-instellen-met-de-functie-extra-wifi-593709?tid=593709&fid=145

Bekijk origineel

7 reacties

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 115 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 maart 2025

Hartlijk dank voor de info. Dit is wat de KPN helpdesk ook voorstelde. Het probleem zit echter in het Admin wachtwoord. Dat op de modem accepteert hij niet. Helpdesk medewerker wist het ook niet meer. 

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 115 reacties
  • 18 maart 2025

Ahh dan zit je nog op de oude software. Daar kan het nog wel eens voorkomen dat de webinterface het wachtwoord niet accepteerd.

Wat je zou kunnen proberen is de onderstaande link in firefox te openen. Je zou dan een melding krijgen waar staat dat de website onveilig is. Deze negeren en doorgaan naar de website. Dan zou het wachtwoord moeten werken.

Anders zou je nog een software upgrade kunnen aanvragen via de klantenservice.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 maart 2025

Hartelijk dank ga dat morgen proberen.

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 115 reacties
  • 18 maart 2025

Ik hoor graag als het gewerkt heeft.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@WillemvP. Welkom op de community! Is het inmiddels gelukt om in te loggen in de webinterface van jouw KPN box 12 en een extra netwerk aan te maken op 2.4 en/of 5 GHz netwerk?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 maart 2025

Nee het is niet gelukt maar het probleem is anders opgelost.

Reageer