Skip to main content
Antwoord

Extra 2,4 Ghz netwerk verdwenen?

• May 4, 2025
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik had voor een voerautomaat een extra 2.4 Ghz netwerk aangemaakt op mijn kpnbox12. Dat is ineens verdwenen. Hoe kan dat? En hoe krijg ik het terug?

Beste antwoord door Skan79

Opgelost. Als je inlogt pp het modem zit daar de optieom het wifi netwerk (de 2.4ghz) weer aan te zetten. 

Aangezien ik 'm zelf niet uit heb gezet vermoed ik dat het bij een modern update gebeurd is. Niet cool ​@KPN 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• May 4, 2025

Het zal gaan om een 2,4GHz netwerk.
Dezelfde verwarring met 5G en 5GHz.
Onhandig dit soort termen.

Op de eigenlijke vraag heb ik geen antwoord.

Leen59
Wijsgeer
  • May 4, 2025

Gewoon weer aanzetten?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 5, 2025

Opgelost. Als je inlogt pp het modem zit daar de optieom het wifi netwerk (de 2.4ghz) weer aan te zetten. 

Aangezien ik 'm zelf niet uit heb gezet vermoed ik dat het bij een modern update gebeurd is. Niet cool ​@KPN 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Skan79, goed om te lezen dat het probleem verholpen is. KPN is inderdaad druk bezig met het updaten van de modem software. We doen ons best om de ongemakken voor klanten zo klein mogelijk te houden. Het kan soms wel voorkomen dat er toch iets niet helemaal goed wordt overgenomen.Â