Skip to main content
Antwoord

Extra Wifi inschakelen wordt niet onthouden door mijn modem

• April 21, 2025
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Het aanzetten van het extra wifi 2.4ghz wordt door de modem niet onthouden... zou dit kunnen komen door dat ik een wifi versterker heb geïnstalleerd en toe de wifi vd modem zelf daarna heb uitgezet?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@Marcel270812 Voor nu kan je prima beide wifiverbindingen aan laten, zowel van je KPN Box 12 als van je wifiversterker. Jouw apparaten thuis die verbinding maken met wifi zullen dan zelf voor het sterkste wifi signaal kiezen.

De bug die ​@BruisTablet hierboven noemt, wordt opgelost in de nieuwe software voor de KPN Box 12. We zijn nu bezig om die verder uit te rollen. Zo gauw je die softwareversie hebt, kan je prima de wifi weer uitzetten, mocht je dat dan alsnog willen. Meer daarover lees je in deze Product Update:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

BruisTablet
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • April 21, 2025

Ja hou de wifi aan in de v12. Dat is nog een uitstaand software probleem in deze v12 versie.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Marcel270812!

We zijn druk bezig met het steeds verder verbeteren met de software voor onze modems. Heb je zoals ​@BruisTablet vermoedt een KPN Box 12? En welke softwareversie heb je nu? 

In onze Product Updates kan je de nieuwste updates voor onze apparatuur vinden, zoals ook de modems. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 24, 2025

De wifi van de modem zelf had ik uitheschakeld omdat hij anders niet de wifi via de nieuwe versterker zoekt!...of ben ik een instelling vergeten voor roaming?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Marcel270812 Voor nu kan je prima beide wifiverbindingen aan laten, zowel van je KPN Box 12 als van je wifiversterker. Jouw apparaten thuis die verbinding maken met wifi zullen dan zelf voor het sterkste wifi signaal kiezen.

De bug die ​@BruisTablet hierboven noemt, wordt opgelost in de nieuwe software voor de KPN Box 12. We zijn nu bezig om die verder uit te rollen. Zo gauw je die softwareversie hebt, kan je prima de wifi weer uitzetten, mocht je dat dan alsnog willen. Meer daarover lees je in deze Product Update:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 7, 2025

Nou nee wilde deze eigenlijk ook niet uitzetten (de wifi vd modem) maar als ik deze aan liet staan... maakte alles verbinding met de modem...en als ik dan verderweg liep was het helemaal knudde met wifi bereik want er wordt niet automatisch overgeschakeld maar de versterker....