Skip to main content

 In de Experiabox V12 kon ik naast het hoofd- en het gastennetwerk nog een extra WiFi netwerk configureren. Omdat ik, ben abonnee sinds 6 augustus 2024, last had van een bootloop waardoor het modem gemiddeld 4x per dag herstartte, is mijn Experiobox 12 vervangen door een versie 10. Tot nu gelukkig geen last van uitval.

Helaas is dit een achteruitgang. V10 kent niet de mogelijkheid om een extra wifi-netwerk in te stellen met alleen 2.4 Ghz geactiveerd. Het uitschakelen van 5 Ghz  op het hoofd Wifi-netwerk voelt niet goed.  heeft de Fritz Box 7590 ax de mogelijkheid wel om een extra netwerk in te stellen?

Welke andere routers kennen deze mogelijkheid wel en zijn goed te koppelen aan de Experiamodem V10?

 

Andere tips zijn ook welkom.

Je kunt de 5.0 band en de 2 4band verschillende namen geven en/of de gastwifi activeren @Snorbab In de loop van dit jaar krijgt de V10 gelijkwaardige software met echt een extra wifi netwerk.

 


Je kunt de 5.0 band en de 2 4band verschillende namen geven en/of de gastwifi activeren @Snorbab In de loop van dit jaar krijgt de V10 gelijkwaardige software met echt een extra wifi netwerk.

 

En dat wil ik juist vermijden. Ben benieuwd of ‘in de loop van dit jaar” als wat gemaakt kan worden door KPN.  Bedankt voor je reactie.


Reageer