Skip to main content

Ik had op mijn Box 12 het tabblad Extra-Wifi gebruikt, omdat ik wat oudere apparatuur hebt, die dus 2,4 Ghz willen. Want helaas wil KPN de default SSID voor 2,4 en 5 niet scheiden.

Dus, opgezet en werkend.

 

Alleen na een reboot of stroomstoring staat ALTIJD mijn Extra-WiFi tabblad op DOWN.

Schuifje OFF/ON is dan de oplossing op dat tabblad, maar is er ergens iets wat ervoor kan zorgen dat hij na een reboot gewoon opkomt, zoals de andere SSID ?.

 

Of staat er ergens een tijdschema wat deze extra-wifi elke keer uitschakeld ??

Kunt u kijken wel software op de v12 draait?


Een kopie van het tabblad Device Info

 


Geen idee of dit de laatste is, en hoe ik het evt. moet update(n).

Kan dit in de GUI, of moet het via een KPN-Tool o.i.d. (Mag je wel draadloos update(n), of moet je via een laptop bekabeld ge-connect zijn aan je KPN-Box

 

Is door KPN 2 weken geleden geplaatst/geïnstalleerd.


Hier zelfde probleem ook 4 uur geleden stroomstoring. Superwifi ook down.

Zelfde had ik gisteren ook zonder stroomstoring. Gewoon down.  Uit aan gezet en hij doet 't 1 dag.

 

Ben ook pas 1.5 maand lid. Door dit probleem werken alle smart apparaten niet meer


dagelijks wordt extra wifi uitgeschakeld. Hierdoor werkt mijn 2.4 ssid niet meer, dus ook mijn smartapparaten niet meer. Is er al een oplossing hiervoor want de meldingen stromen binnen zie ik op dit onderwerp.


dagelijks wordt extra wifi uitgeschakeld. Hierdoor werkt mijn 2.4 ssid niet meer, dus ook mijn smartapparaten niet meer. Is er al een oplossing hiervoor want de meldingen stromen binnen zie ik op dit onderwerp.

Is dat toevallig ook dezelfde software die hier boven getoond wordt op de v12?


Ik zal het later opzoeken.


dagelijks wordt extra wifi uitgeschakeld. Hierdoor werkt mijn 2.4 ssid niet meer, dus ook mijn smartapparaten niet meer. Is er al een oplossing hiervoor want de meldingen stromen binnen zie ik op dit onderwerp.

Is dat toevallig ook dezelfde software die hier boven getoond wordt op de v12?

zo te zien hetzelfde

 


Het lijkt er ook op alsof de APPLY knop niet werkt bij EXRRA-WIFI tab


Ok beide de oudere generatie software voor de v12. Zou even de update afwachten om te zien of dit dan nog steeds problemen geeft.


update afwachten of bedoel je update installeren?


update afwachten of bedoel je update installeren?

Zelf update starten kan niet met de oudere generatie dus afwachten. KPN verspreidt dit in delen over de komende weken.


Hi @sysman22, ik sluit me aan bij Bruistablet wat betreft het wachten op de nieuwe software, aangezien ik me ook niet echt kan bedenken wat dit probleem kan veroorzaken 🤔

Je leest meer over de nieuwe software in het volgende artikel!

 


Oke, wachten dus.

Wel lastig dat KPN er al langere tijd mee bezig is, en niet op aanvraag een extra modem kan doen.


We zijn er inderdaad al langere tijd mee bezig, omdat dit een vrij grote aanpassing is . We willen dat het helemaal goed gaat met deze nieuwe software dus we gaan dit niet haasten. 

Ik hoop dan ook dat je modem voorlopig stabiel blijft draaien zodat je Extra Wifi het gewoon blijft doen!