Skip to main content

Na ondertussen 12 verwoede pogingen om mijn modem te resetten naar fabrieksinstellingen stel ik deze vraag maar eens hier.

Ik kan niet meer inloggen op mijn modem. Met de reset knop achterop en via de website al meedere keren gereset. Maar de box lijkt niet in fabrieksinstellingen te komen, aangezien mijn zelf ingestelde Wifi naam en wachtwoord gewoon blijven functioneren en ik nog steeds niet kan inloggen op het modem.

Hebben jullie enig idee?

Het modem gaat wel degelijk naar fabrieksstand echter na het opstarten wordt er via internet contact gelegd met kpn management systeem en van hieruit worden de laatst bekende wifi gegevens hersteld. De manier om dit te overschrijven is door het activeren van de functie wifi reset in het modem. De wifi gegevens worden dan teruggezet naar de gegevens op de sticker.

Andere methode kan zijn om het modem te resetten met de internetverbinding los. Modem kan dan geen contact leggen en de wifigegevens komen dan overeen met de sticker. Dit is echter tijdelijk totdat er weer internetverbinding is.


Hallo @Mirella en Marcel 

 

Gebruik een andere browser om in te loggen en waarschijnlijk lukt het via deze link ook: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login