Skip to main content

Hallo,

Zojuist (vandaag dus) is bij mij de KPN verbinding actief geworden, en mijn modem heeft nog versie SGEJ1000060E.

Dus ik kan mijn LAN / DHCP niet aanpassen.

Nu (b)lijkt dat met de V12.C.24.05.08 wel mogelijk te zijn.

Hoe krijg ik nu zo snel mogelijk die upgrade? Want door een behoorlijk irritant conflict in subnetten kan ik nu eigenlijk niet zoveel doen met mijn nieuwe verbinding.

 

Hints/tips altijd welkom.

Thanks,

Wim,

Dat kun je met de huidige firmware niet forceren, gewoon afwachten tot de nieuwere firmware automatisch verschijnt.

Als je dan de nieuwe firmware hebt, kun je in een menu wèl zoeken naar nieuwere versies, maar met de huidige versie dus nog niet @wlaarhov 

Welkom bij KPN en het KPN-forum.

 


OEI!, “geduld” staat niet op mijn C.V. als “skill” ben ik bang😉

Dank voor het antwoord @N.N., ik was hier al een beetje bang voor. Dus dank voor de bevestiging.

 


Als je echt vastloopt op het niet kunnen gebruiken van specifieke functies zijn er eerder in dit forum via forum moderators aansluitingen geholpen in een eerdere overgang naar de nieuwe software.


Ha @wlaarhov, welkom! Het klopt helemaal wat N.N. zegt. We zetten klanten over in batches. In het verleden deden we dit ook nog wel eens op verzoek, maar dat doen we niet meer. Het is dus inderdaad toch de skill geduld oefenen, ben ik bang!


Reageer