Skip to main content

Ik heb een superwifi punt aangeschaft op basis van de kpn app wifi manager. Nu zou deze moeten werken door hem eerst te bekabelen aan de router en vervolgens tot hij groen geeft. daarna loskoppelen en zou hij moeten werken. Na 2 dagen met de servicedesk bezig geweest te zijn was het antwoord dat de firmware niet helemaal goed is waardoor dit niet werkt.

Mijn vraag is wanneer er een versie komt die wel werkt. KPN maakt veel reclame hoe goed wifi werkt en zonder een kabel in de router nodig te hebben maar dit schijnt dus nu niet te werken.

U heeft nieuwe test firmware draaien op de KPN Box. Daar kunt u niets aan dien, u heeft er niet om gevraagd denk ik. Maar u zit er nu wel mee.

Wanneer er een nieuwe versie komt weet ik niet. Kan nog best lang duren. Ook de firmware van de SuperWiFi's zou bijgewerkt moeten worden. Ik zou er niet raar van opkijken als dat nog maanden duurt. 

Het lijkt mij het beste als KPN u een andere KPN Box opstuurt waar gewoon normale firmware op staat. Maar ik weet niet of ze dat doen.


Hoi @Firmware update V12, welkom hier. 

De nieuwe firmware moet nog verder ontwikkeld worden zodat deze ook goed met de SuperWifi werkt. Wordt aan gewerkt, maar ik weet niet precies wat de status daarvan is en wanneer uitrol begint. 

Ik kan verder de firmware ook niet terugdraaien. Voor nu is het nog even zo dat je de SuperWifi bedraad aansluit. Je hebt dan wel 2 wifi netwerken naast elkaar. Hopelijk komt de update snel. 


Dank voor het antwoord, ik hoop het ook aangezien dit de reden is dat ik superwifi heb aangeschaft(reclame voor draadloos met 1 punt kunnen werken).

Komt er een bericht wanneer het beschikbaar komt en zou moeten werken?


Hou daarvoor de product updates in de gaten. Je kunt je daar op abonneren en krijg je een seintje als er een nieuwe update is.Â