Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij instellen Port Forwarding

• 22 juli 2025
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Als ik probeer een portforward in te stellen krijg ik de volgende foutmelding:

Hij laat ook geen portforwards zien maar de melding suggereerd dat hij wel al bestaat. Als ik probeer de portforward te testen lijkt hij niet te werken.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@LaurensPR. Welkom op de KPN Community! Met deze overlapping foutmelding lijkt het erop dat je meerdere regels voor dezelfde poort hebt ingesteld. Dan is het zaak om te kijken of je oude regels kunt verwijderen. Lukt dat met de tip van ​@BruisTablet? Probeer anders ook nog even een andere browser. 

BruisTablet schreef:

Misschien ctrl+ of - gebruiken in de browser voor zoomen. Misschien vallen er edit knoppen weg.

Laat maar weten of het gelukt is!

Bekijk origineel

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 22 juli 2025

Ik zie net dat de portforward wel werkt. Maar ik heb dus geen idee wat er allemaal in staat en ik kan mijn test forwards nu ook niet weghalen

BruisTablet
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • 1391 reacties
  • 23 juli 2025

Misschien ctrl+ of - gebruiken in de browser voor zoomen. Misschien vallen er edit knoppen weg.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator
  • 2100 reacties
  • Antwoord
  • 25 juli 2025

Hoi ​@LaurensPR. Welkom op de KPN Community! Met deze overlapping foutmelding lijkt het erop dat je meerdere regels voor dezelfde poort hebt ingesteld. Dan is het zaak om te kijken of je oude regels kunt verwijderen. Lukt dat met de tip van ​@BruisTablet? Probeer anders ook nog even een andere browser. 

BruisTablet schreef:

Laat maar weten of het gelukt is!

Reageer