Skip to main content

Sinds gisteren heb ik een nieuwe Fritz!Box 5590 en ik probeer rechtstreeks op de FTU te aansluiten.

Ik heb geprobeerd de servicetool te gebruiken, maar ik krijg de volgende foutmelding:

 

 

Ik heb geprobeerd verschillende browsers, computers en smartphones te gebruiken en cookies te wissen en extensies uit te schakelen, maar het mocht niet baten.

 

Ik heb ook 3 keer de helpdesk gebeld en kon de vertegenwoordiger niet helpen met de vraag wat het proces is

Er staat heel groot boven “Er is een glasvezelverbinding benodigd”. Het lijkt erop dat jouw glasvezelverbinding administratief nog niet is opgeleverd.

Als dat eenmaal afgerond is, zal je wel op de knop “Eigen NT/ONT installeren” moeten kunnen drukken.


Volgens mijn administratie ik heb glasvezel van KPN sinds juni 2023.


Ik denk dat het bij KPN niet is afgemeld. Als je in je profiel je privegegevens invult, kan een KPN medewerker ernaar kijken.


Hier exact hetzelfde probleem.
 

 


Hoi @Fam. Mulderij en bedankt voor jouw bericht :)

We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets veranderd in de situatie? Omdat je je forumprofiel al had ingevuld, ben ik meteen eens gaan kijken. Op dit moment zie ik niks dat er voor zou kunnen zorgen dat dit niet zou werken, alle orders zij afgerond en er staat ook niks meer 'open'. In eerste instantie sta ik dus ook voor een raadsel! Hopelijk werkt dit inmiddels gewoon 🙏🏻


Hier exact hetzelfde probleem.
 

 

Hoi @Fam. Mulderij, als je je forumprofiel in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan dan kunnen we eens met je mee gaan kijken!


Hoi @Hotteterre .  Jij hebt een abonnement op service+ .  Dit zijn bij uitstek vragen om daar te stellen.

Heb je dat al gedaan?