Skip to main content
Vraag

FRITZ!Box 5590 vs 4060. Wat zou jij doen en waarom?

• October 9, 2022
  • 28 reacties
  • 2549 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

peter-keetfm
Wijsgeer

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2022

Mooi opgelost.👍

Het zou mijns inziens nog iets mooier kunnen door haakjes te gebruiken i.p.v. schroeven.

Dat maakt het ook makkelijker als je hem, om wat voor een reden dan ook, een keer van de muur af moet halen.

Ja dat was ook mijn idee maar ik had ze niet in huis. Dacht tijdelijk even zo maar hij kan er prima op en af en hangt stevig genoeg. Ik laat het zo. 

• October 17, 2022

Ik zou absoluut kiezen voor de 4060 en deze gewoon op de NTU/ONT van de provider aansluiten.

Ik heb enige tijd geleden ook de 4060 @wjb op jou aanraden gekocht.

Het is zonder meer een goede router maar de problemen met deze in combinatie met iptv was dat deze steeds bleef bufferen.

De 4060 inmiddels verkocht en de 7590AX aangeschaft met dezelfde aansluiting en instellingen en nergens last van .

Van mijn zoon die ook een nieuwe 4060 gekocht heeft deze nogmaals bij mij aangesloten en weer dezelfde problemen.

Avm had geen oplossing tot heden.

Gebruik nu 7590 ax v2 voor kamer eerste verdieping FritzBox rep 6000 bedraad en zolder nog een oude 1750 e

Voor mij werkt dit perfect en geen buffering met iptv