Skip to main content

Ik wil graag de KPN box vervangen door eenĀ 

FRITZ!Box 6690 Cable, kan dat?

Ik wil graag de KPN box vervangen door eenĀ 

FRITZ!Box 6690 Cable, kan dat?

De 6690 is voor ziggo. Gaat niet werken op kpn. De 5590 wel of de 5530. Geschikt voor glasvezel aansluiting.


Maar de 5590 is een stuk minder snel en met minder bandbreedte dan de 6690. Dat zou dan wel erg jammer zijn dat je bij KPN de 6690 niet kan gebruiken.Ā 


Kabelmodems zijn alleen en uitsluitend geschikt bij coax providers, Ziggo bijvoorbeeldĀ  @HenryvanderBurghĀ 

Wat bedoel je met minder snel? KPN kan Gigabit leveren, net als Ziggo,wat is daar anders aan?


Maar de 5590 is een stuk minder snel en met minder bandbreedte dan de 6690. Dat zou dan wel erg jammer zijn dat je bij KPN de 6690 niet kan gebruiken.Ā 

Dan wachten op de nieuweĀ Fritzbox 5690 Pro, Fritzbox 5690 XGS .


ik heb alweer 2 maanden geleden aangegeven eenĀ Ā Frits1box te willen gaan gebruiken , reactie van KPN we gaan uw abonnement aanpassen , dat was het verderĀ  niks meer vernomen t is net een kleuterschoolĀ 

GEWELDIG KPN VOORALĀ  ALS JE TEGEN DOVENMANS OREN WIL SPREKEN de ziggo klantenservice dat zijn *******Ā maar hier bij KPNĀ  echte **********

Ā 

Admin edit: aangepast vanwege taalgebruik


We houden het wel netjes @extra dienstenĀ 
We gaan met respect hier met elkaar om zoals de forumregels ook aangeven, en schelden hoort daar niet bij.


Kunnen jullie aangeven wanneer deĀ Fritzbox 5690 XGS beschikbaar komt?


@HenryvanderBurghĀ op de website van AVM zal dit onder andere worden aangekondigd.Ā