Skip to main content

Hoe moet de Fritbox 7581 worden ingeleverd in een KPN winkel (Spuistraat , Den Haag)?

 

Hallo @theetje47 ,

Je kunt er een doosje omdoen als je nog een eigen doosje hebt liggen. 
 

En anders maar in een willekeurige tas.

Doe er ook een briefje bij met jouw gegevens.


Je hoeft alleen de router zelf met de bijbehorende netvoeding in te leveren. De KPN-winkel maakt een notitie in de computer bij je account dat je het ingeleverd hebt.

Zie er er op toe dat ze dat doen waar je bij staat, want je kunt/mag altijd meekijken wat ze intypen @theetje47 

Losse kabels e.d. kun je gewoon houden.

 


Hallo @theetje47 ,

Je kunt er een doosje omdoen als je nog een eigen doosje hebt liggen. 
 

En anders maar in een willekeurige tas.

Doe er ook een briefje bij met jouw gegevens.

En aanvullend: Je krijgt mogelijk nog een retourdoosje. Maar dat is niet standaard. De laatste keer bij het omwisselen van het modem heb ik ook geen retourdoos ontvangen.

De officiële instructie: 

Hoe stuur ik apparatuur in bruikleen retour naar KPN?

Heb je jouw abonnement opgezegd of heb je jouw bestelling geannuleerd? Dan krijg je van ons een retourdoos, inclusief retoursticker en instructies voor het terugsturen. De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

 

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

Van je tv- en internetabonnement stuur je terug:

  • De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

Betreft het alleen een omwisseling van het modem, dan kun je de tv-ontvanger gewoon thuislaten. En ook de kabels inderdaad….

 

bron:

 


Hi @theetje47, welkom hier. 

Fijn om te zien dat je al goed op weg bent geholpen. Puur uit nieuwsgierigheid, waarom ga je deze inleveren? Einde abonnement, of een omruiling omdat de modem defect is? 


Reageer