Skip to main content
Beantwoord

FRITZ!Box geeft instabiel DSL-signaal

• August 31, 2024
  • 27 reacties
  • 470 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

27 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 7, 2024

@iDongen Jouw probleem heeft niks met mijn probleem te maken, dus eigenlijk zou je hier een apart onderwerp voor moeten aanmaken. 

Door jouw replie, waarbij ik een notificatie kreeg, hoopte ik dat iemand een oplossing had voor mijn probleem. ;-)

Valse hoop dus…

Maar mijn internetverbinding is momenteel stabiel, en af en toe zie ik dat de waardes even de pan uitschieten. Maar ik ga hierover nog KPN bellen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 9, 2024

Goedemorgen @iDongen en welkom hier op onze Community :)

We zijn bezig met het uitrollen van nieuwe software op onze modems. We doen dit nu op de Box 12 en de V10. En ook ons nieuwste modem de Box 14 draait op de nieuwe Software. Als je een modem hebt met deze nieuwe Software, dan kun je de MijnKPN app gebruiken om je wifi en andere zaken te beheren.

Heeft jouw modem nog de oude firmware, dan werkt dit nog niet via de MijnKPN en gebruik je de Thuis app. Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen, dan is mijn advies om hier zelf even een eigen nieuw topic voor aan te maken!