Skip to main content
Beantwoord

FTP verbinding met mijn Experia box V10 werkt niet meer

• January 20, 2025
  • 6 reacties
  • 147 keer bekeken

Beste lezer,

Om mijn website bij te werken moet een FTP verbinding met het modem hebben waar ik een aantal weken geleden geen probleem mee had  maar nu dat waarschijnlijk het modem dat blokkeert en ik vraag u hoe ik dat om een eenvoudige manier kan oplossen.

Met vriendelijke groet,

Ton Eyssen 

Beste antwoord door wjb

Plaats anders eens een screenshot van die login pagina.

Op een V10 met de oude firmware is het wachtwoord standaard leeg.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 22, 2025

Hoi ​@Ton Eyssen . Wat hinderlijk dat je geen verbinding met je website kunt maken.  We hebben echt meer informatie nodig want nu zijn er veel te veel variabelen.

Welk programma gebruik je om contact te leggen met de website? En hoe staan je instellingen?  Welk type modem heb je? 

wjb
Wijsgeer
  • January 22, 2025

Klopt het dat je de nieuwe firmware van KPN op jouw V10 hebt staan?

Zo ja, zet de firewall van de V10 dan op "Standaard".

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2025

Mijn modem is Experiabox V10 en het programma voor mijn website bij te werken is FileZilla en als ik mijn wachtwoord daar invul likt het niet om verbinding te maken met poort 21

wjb
Wijsgeer
  • January 23, 2025

Mijn modem is Experiabox V10 en het programma voor mijn website bij te werken is FileZilla en als ik mijn wachtwoord daar invul likt het niet om verbinding te maken met poort 21

Heb je mijn vraag en opmerking ook gezien?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2025

Ja en ik weet dat niet, hoe kan ik op mijn modem inloggen als ik nog geen wachtwoord heb voor het modemexperiabox v1o?

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 23, 2025

Plaats anders eens een screenshot van die login pagina.

Op een V10 met de oude firmware is het wachtwoord standaard leeg.