Ook bij mij werkt FTP niet meer na update V10. Ik kan de bescherming niet op low krijgen. Wel op aangepast maar werkt dan niet als ik volgens KPN protocol doe.
Al 2 IT ers aan het werk gehad. FTP niet werkend te krijgen
Ook bij mij werkt FTP niet meer na update V10. Ik kan de bescherming niet op low krijgen. Wel op aangepast maar werkt dan niet als ik volgens KPN protocol doe.
Al 2 IT ers aan het werk gehad. FTP niet werkend te krijgen
Hallo ​
In dat verhaal wordt op twee plaatsen specifiek over aanpassingen t.b.v. FTP gesproken.
Â
Als wat hierboven staat niet werkt, raad ik aan om het probleem wat hogerop te zoeken. Test eens vanaf een andere verbinding, die niet op zo'n KPN-modem zit, of het FTP'en werkt. Soms willen sommige hostingbedrijven stoppen met FTP en SFTP aanbieden als vervanger.
Dat laatste gaat via een veiliger protocol, die beschermd is. (Net als PuTTY, voor wie dat gebruikt).
Eigenlijk raad ik ook aan om bij je hosting te vragen of ze SFTP aan gaan bieden, als ze dat nog niet doen.
Hoi ​
Inmiddels is het probleem opgelost.
De schuif had ik op groen gezet omdat het mij het meest logisch leek. Groen is doorlaten. Maar het was juist andersom. Schuif op grijs en het werkt.
Kijk dat zijn goede berichten ​
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.