Skip to main content

het is al een poosje het geval dat ik de gasten-wifi niet meer aan krijg. Niet via de app ook niet via de web interface.

Als ik de button op aan zet, staat er ik het scherm “wijziging opgeslagen” maar uiteindelijk staat hij weer op uit.

Ik heb al van alles geprobeerd, fabrieksinstellingen van de KPN Box 12, app op de telefoon opnieuw geïnstalleerd cach van mijn browser gewist noem maar op.

Wat kan ik nu nog proberen?

Beste ​@blauwsnavel bij sommige firmwareversies  bij de KPN Box 12 is het om veiligheidsredenen verplicht eerst het wachtwoord aan te passen voor de modem-inlog, daarna is het verplicht de wifinaam (SSID en wifiwachtwoord te wijzigen door eigen gegevens en dat op te slaan. Daarna moet het mogelijk zijn wijzigingen binnen de modem te doen en op te slaan.

Welkom op de community ​@blauwsnavel. Welke versie van de software heeft jouw Box 12 precies? Als je de nieuwe software hebt zie je het versienummer al onderin op het loginscherm staan.

En heb je daarnaast ook versterkers voor Wifi in huis?

In de Kennisbank hebben we artikelen hierover, een voor de oude software en een voor de nieuwe software.

Oude nieuwe software: 

Nieuwe software: 

Hi Jasper,

Ik ervaar exact hetzelfde issue als ​@blauwsnavel omschrijft. 

Dit blijft het geval ook met de aanpassingen aangegeven door @JanD.

Je verwijst naar een kennisbank item “Extra wifinetwerk” instellen, echter gaat het (bij mij) om het Gastnetwerk.

Ik heb een KPN box met Firmware versie V12.C.24.05.08

mvg

Welkom op de community ​@blauwsnavel. Ook daarvoor hebben we een artikel in de Kennisbank: 

Als het daarmee niet lukt kan je het beste een eigen topic aanmaken.

Reageer