Skip to main content

Omdat ik een Experia box V8 heb is mij door jullie een V10 modem toegestuurd.

Dit modem is echter al gebruikt en zit vol krassen en is vuil.

Hoe krijg ik alsnog een nieuw modem.

Hallo @SPAdJ ,

Dan kun je het beste morgen vanaf 8.00 bellen naar 0800-0402. Leg daar jouw verhaal uit en dan zal KPN vast wel meewerken aan een nieuwe omruil. 


Ga ik doen, bedankt.


Als je hier een foto plaats van het modem en de beschadigingen kan een moderator als hij dat nodig acht je modem omwisselen. De telefonische klantenservice kan dit niet, hun kunnen enkel modems wisselen als het systeem ziet dat ze defect zijn.

Vul ook alvast je forum profiel in, dan kunnen ze je sneller helpen.


@SaltyBart ze kunnen dit inderdaad niet direct, maar ze kunnen wel een bericht sturen aan de afdeling logistiek met het verhaal en die kunnen dan weer wel modems opsturen. Duurt meestal een paar extra dagen maar het is ook geen spoed om hem te vervangen.


Omdat ik een Experia box V8 heb is mij door jullie een V10 modem toegestuurd.

Dit modem is echter al gebruikt en zit vol krassen en is vuil.

Hoe krijg ik alsnog een nieuw modem.

Je koop geen modem maar leen een modem. Dit modem was van een oude gebruiker terug gestuurd. Ik zie de kansen niet erg groot, dat KPN een werkende router voor jou wil ruilen alleen omdat hij vuil en niet mooi uitziet.


@SaltyBart ze kunnen dit inderdaad niet direct, maar ze kunnen wel een bericht sturen aan de afdeling logistiek met het verhaal en die kunnen dan weer wel modems opsturen. Duurt meestal een paar extra dagen maar het is ook geen spoed om hem te vervangen.

Precies, dus gewoon zo vanaf 8.00 bellen naar 0800-0402. En vraag dan of ze een ticket aanmaken. 


@SPAdJ Het klopt inderdaad dat wij modems een tweede leven geven maar dan moeten ze natuurlijk wel aan bepaalde minimale vereisten voldoen. Heb je nog een ander exemplaar weten te bemachtigen?


Ik heb gebeld en ze noemen het refurbished, de buitenkant maakt niet uit ze controleren alleen of hij werkt en de poorten ok zijn.

Dus ik moet het ermee doen.

 

Toch bedankt voor de reacties.


Functioneren is wel het belangrijkste inderdaad. Mocht er toch nog iets zijn post dan gerust nog even een berichtje.


Reageer