Skip to main content

Wij maken gebruik van de gratis omruil actie KPN voor nieuwe modem.

Nieuwe modem + installatieboekje ontvangen, maar zonder verdere brief over hoe de oude modem terug gestuurd moet worden. 

KPN geeft aan:

Zo stuur je je oude apparatuur terug
Je krijgt een brief waarin staat hoe je de oude apparatuur kunt terugsturen. Tip! Bewaar de verzenddoos van de nieuwe apparatuur, zodat je de oude hierin kunt verpakken.

Komt deze brief dan spoedig, want binnen 2 weken dient de oude modem retour gezonden te worden.

Waarom zit deze brief niet bij de nieuwe modem ?

 

Gr, Baakvis

Hoi @Baakvis 
Het gratis retouradres is :

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen a.d. Rijn

 

Bewaar het track and trace bonnetje

 


Dank voor de info !


Kan ik mijn oude modem ook inleveren bij een kpn winkel?


Kan ik mijn oude modem ook inleveren bij een kpn winkel?

Hallo @Alle namen in gebruik als je een nieuw modem opgestuurd krijgt van KPN kun je deze ophalen bij het opgegeven PostNL-punt onder gelijktijdige inlevering van het oude modem. Lever je geen oud modem in, krijg je de nieuwe ook niet mee, dat is de gebruikelijke gang van zaken bij KPN.

Tenzij KPN schriftelijk iets anders met je afgesproken heeft.

 

 


Ik heb het nieuwe modem al geïnstalleerd, dus vroeg ik mij af of ik het ook in kan leveren bij een kpn winkel, daar woon ik nl vlakbij.

 


Ik heb het nieuwe modem al geïnstalleerd, dus vroeg ik mij af of ik het ook in kan leveren bij een kpn winkel, daar woon ik nl vlakbij.

 

Hallo @Alle namen in gebruik kun je proberen, als het lukt vraag dan wel een bewijs van inlevering.

Het modem dient met de bijbehorende netvoeding ingeleverd te worden.

 


Oké, bedankt voor de reactie. 


Hallo @Alle namen in gebruik en @JanD 

 

Inleveren bij een KPN winkel is tegenwoordig ook (of wederom?) 1 van de opties voor retourneren van apparatuur, zie https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/kz-ser-terugsturen/ser-terugsturen-huur-bruikleen-opzeggen-annuleren, het zou dus zeker geen probleem moeten zijn om het bij een KPN winkel in te leveren.

 

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling moet
je de ontvangen apparatuur terugsturen naar KPN.

Stuur de apparatuur binnen 7 dagen terug.
Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt.  

 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

Vind een PostNL locatie in de buurt
Vind een KPN winkel in jouw buurt