Skip to main content

Hallo abuse team,

Begin deze week kreeg ik van jullie een mail met daarin dat onze modem is geblokkeerd omdat er over port 111 te veel data verkeer loopt. Dit komt omdat ik de DMZ functie en portforwarding had aangezet voor een SVN server die bij ons thuis draait. 

Ik begrijp dat jullie dat doen om DDOS aanvallen te voorkomen. Nu heb ik dit alles weer uitgezet maar naar meerdere telefoontjes en diverse mailverkeer krijg ik maar geen contact met het abuse team.  Nu zitten we al een tijd zonder internet waardoor ik niet kan werken thuis.  

Dit probleem is bij jullie bekent over ticket 381112059

Help mij alstublieft want ik maak nu onnodige kosten via mijn mobiele provider. 

Hallo @Lorenzo Pouw even mailen naar abuse@kpn.com

Zie ook deze pagina met uitleg:

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/abuse/geblokkeerd-abuse.htm

 


Niet om het een of het ander, maar bedoel je Subversion met SVN? In dat geval kan ik nog weinig hobbyisten en organisaties die hier nog gebruik van maken. GIT is veel praktischer.


@JanD 

Dat klopt maar ze reageren niet.


@AriënC Ik snap wat je bedoeld. Maar de omgeving waar mijn werkgever in werkt maakt gebruik van SVN. Ik ben het er ook niet meer eens. 


@JanD

Dat klopt maar ze reageren niet.

Het is nu ook weekend @Lorenzo Pouw , vanaf morgen kun je weer een reactie verwachten.

 


@AriënC Ik snap wat je bedoeld. Maar de omgeving waar mijn werkgever in werkt maakt gebruik van SVN. Ik ben het er ook niet meer eens. 

Dan begrijp ik niet waarom jij wilt portforwarden? Ik neem aan dat jij verbindt met de SVN-server van je werkgever? Dan is dat nergens voor nodig.