Werkt een bekabelde aansluiting wel?
Kan je nog wel inloggen op jouw V10?
Dat weet ik niet. Ik zit nu op het werk en de familie thuis heeft er nu last van
De tv ontvangst werkt ook niet. Ook niet na het uitzetten en aanzetten van de kon box in de woonkamer.
Dan lijkt het er op dat bekabelde aansluitingen dus ook niet werken.
Hoe branden de lampjes op de V10?
Eigenlijk staan alle lampjes op groen, behalve het ECO lampje. Dus 4 groene lampjes.
Hmmm, zit er nog een switch of andere apparatuur tussen de TV ontvanger en de V10?
Kan je ook eens (laten) kijken of de ledjes bij be LAN poorten van de V10 branden.
Wij hebben hetzelfde probleem. Het ligt dus aan de update.
Ja er zit zeker nog een switch tussen. Daarnaast hebben we nog een Orbi opzet om wifi door te geven. Maar alle directe aansluiten gewoon om internet te krijgen zoals P1 aansluiting op de rasberry pi werken nu ook niet.
En signaal naar de tv gaat inderdaad ook via een switch (netgear).
Dit ga ik nu navragen inderdaad:
Kan je ook eens (laten) kijken of de ledjes bij be LAN poorten van de V10 branden.
Nogmaals, hetzelfde speelt bij ons. Misschien moet er een storingsmelding gedaan worden? Waar kun je dat doen?
Zojuist heb ik de digitale assistent de controle laten doen. Hij kwam er ook niet uit en vraagt of ik het over een paar uur nogmaals wil proberen....
Liever zie ik dat het nu wordt opgelost of dat er een officiële melding komt van de storing.
Ze hebben thuis gekeken en foto’s doorgegeven.
De lampjes branden gewoon en knipperen ook aan de achterkant van de ExperiaBox v10.
Dus de LAN poorten.
Alles lijkt het dus te doen, en lampjes aan de voorkant zijn groen.
Maar GEEN wifi/internet. En ik begrijp dat meer mensen er last van hebben.
Hopelijk komt KPN z.s.m. met een oplossing?
Wij hebben overigens het modem 12b Daar speelt het dus ook mee.
Ik denk dat je vanaf het begin moet beginnen. Dus alles loskoppelen en een pc of laptop bekabeld aansluiten op de Experiabox/KPN Box. Vervolgens kijken of je internet hebt. Over de kabel dus. Vergeet ff WiFi.
Ik denk dat je vanaf het begin moet beginnen. Dus alles loskoppelen en een pc of laptop bekabeld aansluiten op de Experiabox/KPN Box. Vervolgens kijken of je internet hebt. Over de kabel dus. Vergeet ff WiFi.
@Horst6 heb jij hier een mogelijkheid voor toevallig? Ik zit momenteel op kantoor en kan dit niet uitproberen.
We krijgen net bericht binnen dat er een storing in ons postcodegebied is. Het ligt dus niet aan de apparatuur. We zullen even geduld moeten hebben.
We krijgen net bericht binnen dat er een storing in ons postcodegebied is. Het ligt dus niet aan de apparatuur. We zullen even geduld moeten hebben.
Aha!
Oke dat zou inderdaad de reden kunnen zijn. Hopelijk kunnen ze dat snel oplossen.
Volgens berichtgeving kan het tot 16:00 uur duren...
Is uiteindelijk toch opgelost door toch maar een reset te gaan doen. Gelukkig had ik een Orbi Mesh systeem actief. Via de Orbi staan de wifi netwerken ingesteld.
Enige wat ik feitelijk opnieuw heb moeten doen is een nieuw admin wachtwoord instellen.
Goedemorgen @agedio, fijn om te lezen dat alles inmiddels weer werkt en bedankt ook dat je dit hier nog even hebt laten weten!