Skip to main content

Hallo,

 

vanaf vandaag gaat mijn internet-only abonnement van Youfone in. De power en wireless lampjes zijn groen. De services lamp blijft rood, en is nu al een paar uur rood. Na contact met de klantenservice te hebben gehad, heb ik drie resets gedaan: eerst de stekker eruit en erin, de resetknop inhouden en toen dat niet werkte heb ik de reset en herstel knop tegelijk ingehouden. Tevergeefs. De services lamp blijft rood. Wie kan mij helpen? 

Het is nog vrij vroeg om ergens aan de bel te trekken, het abonnement kan in principe ieder moment van de dag in gaan. Het is dus een kwestie van geduld hebben en af en toe de reset eens te doen.

Werkt het nadien nog niet, kan je altijd bellen met Youfone en bij hen een storingsmelding deponeren via 088-2229222 of https://www.youfone.nl/#chat


Hoi @mhommes ,


Ben je echt nieuwe klant?Nieuwe klanten horen een V10a te krijgen namelijk.

De V10 krijgt dan waarschijnlijk geen signaal/ het abonnement is nog niet actief.

Heb je koper of glas?

 


Hoi @mhommes ,


Ben je echt nieuwe klant? Nieuwe klanten horen een V10a te krijgen namelijk.

De V10 krijgt dan waarschijnlijk geen signaal/ het abonnement is nog niet actief.

Heb je koper of glas?

 

Hoi @martijn197108,

Ik ben een nieuwe klant met een V10 Box. Ik heb geen glasvezel in deze woning als dat is wat je bedoelt?


@mhommes ,

Zit de DSL kabel goed aangesloten aan beide kanten?Kun je een foto plaatsen van het KPN aansluitpunt?

Dat een V10 gestuurd is verbaast me, maar het is een goed modem(beter dan V10a) en dus ook helemaal niet erg.


Aansluitpunt is wandcontactdoos. Ik zie ook geen l1 of l2 lampje branden achter op het modem bij de dsl kabel ingang. Kan je daar wat mee?


Aansluitpunt is wandcontactdoos. Ik zie ook geen l1 of l2 lampje branden achter op het modem bij de dsl kabel ingang. Kan je daar wat mee?

Je bent klant bij Youfone. Waarom kom je dan hier jouw vraag posten? 
 

Ik denk dat de klantenservice van Youfone jouw probleem moet oplossen. 
 

Youfone is te bereiken via 088-2229222 of https://www.youfone.nl/#chat

 


@mhommes werkt het inmiddels al?


Hallo @martijn197108 , @mhommes is klant bij you fone, daar moet hij met zijn vragen terecht


Klopt @JanD .

Maar tot op zekere hoogte kan vanaf hier natuurlijk ook wel hulp geboden worden.


Klopt @JanD .

Maar tot op zekere hoogte kan vanaf hier natuurlijk ook wel hulp geboden worden.

Maar niet door KPN  en ook niet door mij.

Naar een goedkope provider gaan i.v.m. de kosten en als het niet werkt bij de dure provider gaan klagen.

Het is net zoiets als bij de ene slager een worst kopen en bij de andere slager aan plakjes laten snijden @martijn197108 

 


Ik snap wat je bedoelt @JanD .

Maar ik zit hier persoonlijk alleen maar omdat ik mensen wil helpen, en dat doe ik zover ik kan.Of dat dan een KPN , Budget, Ziggo of wat dan ook klant is maakt mij niet uit.

En ik weet ook dat de klantenservice van dergelijke bedrijven vaak een grote ramp is.