Skip to main content

Er heeft een nieuwe software update van de KPN box12 plaats gevonden een poosje geleden.

Nu hebben wij geen nummerherkenning meer op de vaste telefoon.

Heb gebeld en zeiden dat er een nieuwe update aankwam.

Kunt u mij vertellen wanneer dat gaat gebeuren.

Erg lastig zonder nummerherkenning nu.

 

BVD

 

Met vriendelijke groet,

 

Wim Vos

WiliVo

De update wordt uitgerold tussen eind mei en half juni. Daarna zou het bij iedereen weer moeten werken.

Panasonic en Philips werken momenteel niet qua nummerweergave op box12. Van Gigaset op het forum tot nu 1 melding. De Gigaset bij mijn bovenburen geeft wel nummerweergave op de box12. 


Na de update van 27-5-2024 geen nummerherkenning meer op de Panasonic telefoons.

Heeft altijd goed gewerkt met box12.

Wanneer komt een nieuwe update?

Al diverse malen opnieuw opgestart en ook al een reset gedaan.


Wanneer komt een nieuwe update?

Dat staat in mijn eerdere reactie hier!

Zie het forum deel product updates @Rumpe69 . Na deze update zouden ook Philips en Panasonic telefoons het weer moeten doen. 

 


Wanneer  treed de nummer vermekding weer in werking 

Heb vorige maand kpn storingsdienst  gebeld lag aan mijn telefoon zei men.

Dus 2 nieuwe telefoons gekocht  

Werkt  dus ook niet  aangezien ik niet technisch  ben en in een rouwproces zit iemand met kennis gevraagd wist al vrij snel het antwoord ligt bij kpn modem dus heb nu gewoon onnodig nieuwe telefoons aangeschaft je kan nog steeds geen duideluik antwoord ontvangen Zag nu dat men een nummervermeldings abonnement moet afsluiten  heel in het kort voel mij aan het lijntje gehouden en belazerd  door  kpn  en dat na zeker 50 jaar klant zijn  wanneerr komt de oplossing dit is gewoon in en in triest van kpn 


Hoi @Be Huizing . Wat vervelend allemaal. 

En dan heb je net toevallig weer een Panasonic of Philips gekocht. Die 2 merken herkennen de nummerweergave van de box12 momenteel niet. Van bezitters van Gigaset, Fysic en andere merken zijn geen meldingen. 

Uiterlijk half juni moet het ook voor Panasonic en Philips weer werken. 

Zie ook mijn vorige reactie. 


Reageer