Skip to main content
Antwoord

Geen remote access meer op Experia Box V10A na update

• April 25, 2025
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Voorheen kon in remote op de web interface van de v10a komen http://erxternIP:8880

maar sinds de update naar V10A.C.25.03.04 ka ik alleen nog maar intern 192.168.2.255 bij de modem komen

Ik heb al geprobeert poort 8880 naar de router te openen maar zonder gewenst resultaat.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@dtbroeke en bedankt voor jouw bericht!

Klopt, voorheen was dit inderdaad mogelijk maar met de nieuwe software is deze functie niet meer aanwezig. Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat dit terug gaat komen. De Experia Box V10A was het enige modem die dit kon en het idee van de KPN Software is dat alles gelijk wordt getrokken. Wellicht niet het bericht waar je op had gehoopt maar met alle goede wil van de wereld kan ik er ook niet iets anders van maken :( Desondanks hoop ik wel dat je hiermee weet waar je aan toe bent. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 29, 2025

Goedemiddag ​@dtbroeke en bedankt voor jouw bericht!

Klopt, voorheen was dit inderdaad mogelijk maar met de nieuwe software is deze functie niet meer aanwezig. Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat dit terug gaat komen. De Experia Box V10A was het enige modem die dit kon en het idee van de KPN Software is dat alles gelijk wordt getrokken. Wellicht niet het bericht waar je op had gehoopt maar met alle goede wil van de wereld kan ik er ook niet iets anders van maken :( Desondanks hoop ik wel dat je hiermee weet waar je aan toe bent.