Skip to main content

Hallo,

 

ik heb vorige week zaterdag de huur vd fritzbox opgezegd. Ik heb inmiddels een KPN box ontvangen, echter gebruik ik mijn eigen gekochte fritzbox 7530ax .. ik wacht nu al een week op retourinstructies voor de gehuurde 7590. Ik heb hierdoor een lopende abonnementswijziging waardoor ik mijn snelheid nu niet kan verhogen. Wie kan mij helpen. Moet ik de fritzbox maar gewoon terug sturen naar antwoordnummer 10119 in de hoop dat het dan vanzelf goed komt? 
of moet ik eerst de KPN box aansluiten zodat de abonnementswijziging dag afgerond wordt?

Hallo @pietheingrun ik zou het standaard modem van KPN even aansluiten, dat weet het systeem dat je overgeschakeld bent.

Je mag een eigen doos gebruiken en het retour-adres staat achterop de KPN Box 12 die je nu ontvangen hebt.

Bewaar wel het verzendbewijs heel goed en heel lang.

Succes.

 


Dank je @JanD 

ik ben alleen benieuwd of ik ook nog een e-mail krijg met bepaalde instructies krijg.. als ik de fritzbox zo opstuur hoor weten ze dan dat het mijn oude fritzbox is.


Dank je @JanD 

ik ben alleen benieuwd of ik ook nog een e-mail krijg met bepaalde instructies krijg.. als ik de fritzbox zo opstuur hoor weten ze dan dat het mijn oude fritzbox is.

Hallo @pietheingrun doe dan voor alle zekerheid een briefje erbij met je NAW-gegevens en je klantnummer, dan moet het gewoon goed gaan.