Skip to main content
Vraag

Geen stabiele internetverbinding meer sinds update KPN Experia Box V10

• December 9, 2025
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Een paar dagen geleden heeft mijn modem een update uitgevoerd. Sinds dien is het internet thuis niet meer stabiel. Eerder hier jaren geen last van gehad. Modem terugzetten naar fabrieksinstellingen is geen optie. Wie kan mij verder helpen?

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 9, 2025

Dat is natuurlijk niet de bedoeling ​@Jeroen167. Gebruik je wifiversterkers?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Jeroen167. Welkom terug op de KPN Community! Een update zou juist een verbetering moeten geven in plaats van dat het de boel verslechterd. Wij denken graag even met je mee of we dat kunnen omdraaien. 

Hierboven stelt Joep al een belangrijke vraag, namelijk of je Wifi versterkers gebruikt? Dan wel van KPN, dan wel van een andere fabrikant? Kun je ook zien welke firmwareversie op je V10 nu actief is (en welke op eventuele KPN Wifi versterkers)? Met deze informatie kunnen we weer verder kijken naar verbetering. Dit vind je via de webinterface (http://mijnmodem.kpn) van het modem. 

Om je toch al van een tip te voorzien, wanneer je KPN Wifi versterkers gebruikt, is om je thuisnetwerk een herstart te geven. Dan wordt er niets naar de fabrieksinstellingen teruggezet, maar wel even tegelijk opnieuw opgestart. Dat vind je in de webinterface onder Instellingen en dan Systeem. 

Ik hoor graag weer van je!