Skip to main content

Alle lampjes blijven aan

Hoi @ouchen75 en welkom op het forum! Heb je helemaal geen verbinding met geen enkel apparaat, of werkt de bekabelde verbinding bijvoorbeeld nog wel? Als je helemaal geen verbinding hebt raad ik je aan om eerst op kpn.com/storing te kijken of er een storing is bij jou. Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je het beste met ons bellen via 0800-0402. Spreek in dat je een storing hebt, en dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn! 


Hoi @ouchen75 en welkom op het forum! Heb je helemaal geen verbinding met geen enkel apparaat, of werkt de bekabelde verbinding bijvoorbeeld nog wel? Als je helemaal geen verbinding hebt raad ik je aan om eerst op kpn.com/storing te kijken of er een storing is bij jou. Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je het beste met ons bellen via 0800-0402. Spreek in dat je een storing hebt, en dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn! 

Hallo @ouchen75 , de V8 is verouderd en wordt niet meer ondersteund, via de wifimanager kun je de modem wisselen voor een modernere versie.

 


Hallo @JanD 

Bedank voor uw reactie

mvg 


Hoi @ouchen75, kreeg je via de wifi manager een nieuw modem aangeboden? Zo niet, dan kun je de stappen voor geen internet doorlopen. Lukt het daarmee?


Word vandaag een nieuwe modem bij mij thuis ingeleverd