Skip to main content

Na het aansluiten van mijn nieuwe Box12, waar een nieuwe inlognaam en wachtwoord op zijn gezet, ben ik het WiFi contact van mijn HP printer kwijt én de mogelijkheid om mijn omvormer gegevens op m’n telefoon te zien kwijt. Heb alles al geprobeerd maar lukt niet! Wat nu ?


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Boon 115 zowel de printer als de omvormer aansluiten als nieuw uit de doos. Waarschijnlijk eerst even resetten naar fabriekswaarden.

 


Beste JanD, zal het eens gaan proberen 🙏 het is niet m’n omvormer zelf maar de WiFi versterker die ik gebruik voor de gegevens van de omvormer op de telefoon te kunnen zien 


Hallo @Boon 115 de betreffende versterker een fabrieks-reset geven en opnieuw aansluiten en als de versterker van KPN is, laadt deze automatisch de juiste gegevens in.

Succes.

 


Beste Jan, alles geprobeerd en dat werkt dus gewoon niet 🥴 met de klantenservice van die bedrijven gebeld en uitgevoerd wat zij zeiden. Maar het lukt maar niet. Raymond 


Hallo @Boon 115 wacht eventuele reacties van andere forumleden af en vul in het privé-deel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in, dan kan een moderator met je meekijken.

Probeer indien mogelijk (tijdelijk) de apparatuur bekabeld aan te sluiten, dat moet altijd werken.

Succes.