Skip to main content

Hoi,

Ik kreeg van kpn een mail dat we in aanmerking kwamen voor een andere modem. De aanvraag en levering gingen vlot. De geleverde modem is aan de buitenkant beschadigd en ranzig. Ik snap dat een modem als deze het nog doet, prima opnieuw gebruikt kan worden, maar we willen niet aansprakelijk zijn voor de huidige beschadigingen. Kunnen wij hier ergens een melding van maken?

 

Vriendelijke groet,

Eva

Hoi @ebusekool, welkom op het forum! Waar mogelijk hergebruiken wij retour gestuurde modems. Deze worden nagekeken om te zien of ze nog volledig goed werken. Kleine beschadigingen aan de buitenkant accepteren we zolang deze geen invloed hebben op het werken van het modem. Daarna worden de apparaten schoongemaakt voor ze opnieuw verpakt worden. 

Dus beschadiging is niet per sé een probleem, maar wel mijn excuses als het modem niet goed schoon is, of er niet zo uitziet. Zou je een foto kunnen plaatsen van het modem? Dan kan ik hier een melding registreren. En mocht het nodig zijn, kijken naar vervanging. 


Bedankt voor de reactie! Hieronder mijn foto's met de viezigheid (is inderdaad lastig schoon te maken) en de beschadigingen. De garantiezegel is niet helemaal intact, maar wel duidelijk dat er geen schroevendraaier in heeft gezeten.

Dan ga ik de modem installeren! 

 


Dit had inderdaad beter gekund, @ebusekool. Dank voor het doorgeven, ik heb hier melding van gemaakt.