Skip to main content

Begin dit jaar moesten de muren gestuct worden, maar het kpn glasvezelkastje zat eropgeschroeft. Ergens kreeg ik toestemming of las ik om het kastje zelf te verwijderen. Dat heb ik gedaan, echter op de een of andere manier is het kastje stuk gegaan. Niet gebroken of zo, maar de opgerolde haardunne glasvezel kwam los en ik kreeg het niet meer goed.

gebeld en smorgens kwam een monteur kijken en belde iemand anders die een nieuw kadtje bij zich had. Vlot gemoteerd en alles werkte weer. Op onze vraag over kosten deed hij makkelijk. Neehoor wij hebben zoveel van die kadtjes. Nou top service….

Gisteren kregen wij van Sedgwick TPA in Rotterdam een factuur van €403,08. Er was begin dit jaar een storing gemeld bij KPN NetwerkNL en uit onderzoek bleek dat ik de verantwoordelijke was voor toegebrachte schade aan het netwerk van KPN NetwerkNL. Sedgwick stelt mij namens KPN NetwerkNL aansprakelijk.

Kijk ik heb dat kastje gedemonteerd en daarbij is hij uit elkaar gevallen, dus dat ik dat kadtje moet (€176,-)  vergoede oke, maar kosten voor coordinatie (€174,50) en kosten vaststelling schade en aansprakelijkheid (€52,58) gaat wel heel erg ver. Ook gelijk het dreigement erachteraan wanneer niet tijdig betaald wordt etc etc.

Wat kan ik nu ondernemen om dit tot normale proporties terug te brengen?

met een vriendelijke groet van Raymond 

Dag @raymonidas dat is een onaangename verrassing. Kpnnetwerk is de eigenaar van het glasvezelnetwerk en ook jouw aanspreekpunt in dit geval. Juist vanwege de kwetsbaarheid is het niet toegestaan om het glasvezelkastje te verplaatsen of wat dan ook. Even contact opnemen met kpnnetwerk. 


Hallo @raymonidas www.kpnnetwerk.nl

Dit forum is van de provider KPN en niet van KPN Netwerk en kan dus niets met jouw verzoek.

 

Â