Skip to main content

Google nest protect gaat steeds offline. De nest protects zijn verbonden met extra wifi netwerk 2gh echter dit netwerk draait niet mee met de 4 super wifi punten wanneer ik in de garage op zolder ben heeft mijn telefoon geen verbinding meer met dit netwerk de protects op op de 1e verdieping en in de gang zijn wel online zitten dus dichter bij het modum. Het netwerk van de kpn box zelf dus niet de extra 2gh heeft overal prima bereik door middel van de super WiFi punten die bekabeld zijn aangesloten. Hoe krijg ik mijn protects in de garage en zolder weer online? 
mvg Pim 

Hoi @Pimtenthij, welkom. 

Welk type modem heb je? 

Hoe heb je het gastnetwerk precies ingesteld? Heb je de Extra Wifi functie op de SuperWifi's gebruikt?


Hoi Bart ik maak gebruik van de kpn box 12 het gasten netwerk staat uit heb op advies van de klanten service het extra WiFi netwerk 2 gh aangezet en hier de nest protects mee verbonden helaas is sinds vandaag de 3e protect offline. 
de super WiFis draaien niet mee op dit netwerk weet ook niet hoe ik deze daar op kan instellen dit wisten ze bij de helpdesk van kpn ook niet hopelijk bij jij mijn reddende Engel 

mvg Pim 


Ik begrijp het niet helemaal goed volgens mij. Want ik snap niet wat je bedoelt met de SuperWifi's draaien niet mee op dit netwerk? Extra Wifi is namelijk een functie op de SuperWifi's. Als je alles daar op aansluit moet alles werken. Ik wil je wel aanraden eerst alle netwerken van de apparatuur te laten vergeten of zelf te resetten zodat je ze als nieuw kan toevoegen.Â