Skip to main content
Antwoord

Graag ontvang ik een ophangbeugel voor de KPN Box 12

• June 26, 2025
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Jo3ytjuh
Topper
Forum|alt.badge.img

Goedendag,

Ik lees bij iedereen dat ze een beugel hebben bij de V12, die heb ik echt niet :(

Ze hebben mijn meterkast vernieuwd en nu heb ik geen mogelijkheid meer om hem neer te zetten..

Telefonisch geven ze aan dat ze deze niet los kunnen toesturen.. Maar op het forum lees ik van wel..

Dus probeer ik het zo even :D! 

Graag hoor ik!

@Erwin van KPN ik lees steeds dat jij het goed regelt voor iedereen haha ! had je ook een PB gedaan maar weet niet of je dat leest (iemand anders mag natuurlijk ook :P)

Bedankt alvast!

Gr Joey

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Jo3ytjuh. Welkom op de community! Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. De muurbeugel voor jouw KPN Box 12 is onderweg naar je. 😊

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 26, 2025

Beste ​@Jo3ytjuh op PB's aan moderatoren wordt niet gereageerd, want het is volgens de huisregels niet toegestaan ongevraagd een PB te sturen naar een moderator en wordt dus genegeerd.

De ophangbeugel zit vaak goed verstopt in de doos, waar de modem ook in zit, daar kun je nog eens kijken.

Vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een nmoderator er binnenkort op terug alks je de beugel toch niet gevonden hebt.

Jo3ytjuh
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 26, 2025

Awh got-him! 

Probleem is dat ik de V12 al 2 jaar heb (+/-) haha :P Dus die ga ik dan niet meer terugvinden!

Mijn prive deel is ingevuld dus dat moet goed komen! Dankjewel voor je reactie JanD!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 27, 2025

Hoi ​@Jo3ytjuh. Welkom op de community! Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. De muurbeugel voor jouw KPN Box 12 is onderweg naar je. 😊

Jo3ytjuh
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 27, 2025

Thanks! 
Wat is de levertijd ongeveer?

Dan kan ik mn meterkast daarna eindelijk weer dichtdoen haha, staat nu een stoel voor met mijn modem erop haha :P 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik verwacht dat je begin volgende week een nieuwe beugel in huis hebt 

Beste KPN-klanten,

Je kunt gemakkelijk zelf een stalen wandmontagebeugel maken (zie beste antwoord):

Hangt super-stevig!

MVG Nullius.

Jo3ytjuh
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • July 3, 2025

Ik verwacht dat je begin volgende week een nieuwe beugel in huis hebt 

Hij is binnen :D!
Dankjewel