Ik heb bij mijn verlenging zelf een ruiling aangevraagd van een experia V10 naar een V12 zodat ik de superwifipunten beter kan verdelen in huis. Na een hoop gedoe met PostNL heb ik uiteindelijk een V12b ontvangen. Gelijk bij het installeren werd duidelijk dat ik niet kan inloggen op het modem om dingen aan te passen, niet met het standaard admin password en ook niet met het zelf aangemaakte wachtwoord.
Ik heb toen gebeld met de klantenservice, deze hebben mijn laptop op afstand overgenomen en zijn ook tot de conclusie gekomen dat inloggen niet kan. Blijkbaar door een software fout die voorkomt op de 12b modems. Er is toen toegezegd dat het modem omgeruild zou worden voor een gewone box 12. Na een aantal dagen totale stilte zelf contact opgenomen om te vragen wanneer er iets verstuurd zou worden werd mij verteld dat het modem verzonden is en dat ik een track and trace zou krijgen. Nadat ik 2 dagen alweer niks had gehoord heb ik maar weer gebeld en nu word er ineens gezegd dat het is afgewezen, dat er geen “gewone kpn box 12” is behalve de 12b, dat de retour van het oude modem volledig verwerkt moet zijn voordat ik een andere krijg (lekker een week zonder zitten dus) en als het nieuwe modem nog niet werkt dat ik zelf €80,- moet betalen voor een monteur.
Kan iemand mij alsjeblieft een zinnig antwoord geven in plaats van allerlei onzin en loze beloftes? Mijn vertrouwen in de klantenservice is ondertussen 0 want ik heb van 4 mensen 4 verschillende antwoorden gehad, waarvan geen enkele nuttig is.