Skip to main content
Vraag

Graag wil ik mijn Box 12B omruilen voor een ander modem

• January 8, 2025
  • 28 reacties
  • 650 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

• Auteur
  • Topper
  • June 7, 2025

Op de nieuwe software i.c.m. de v10 kan de superwifi ook los staan. Maar heb je de box12 nog? Waarschijnlijk update deze direct maar de kpn software en kan je wel inloggen. Aangezien deze ook wifi 6 ondersteund werken de wifi punten nog beter.

Verder had je gewoon een monteur kunnen bestellen hoor, die €80 is enkel als er problemen zijn welke door u eigen toedoen zijn veroorzaakt. Problemen met inloggen op het modem komen door het modem en dat betekend dat er geen kosten zijn.

Ik heb toch de box 12 nog eens geprobeerd. Het inloggen op het modem werkt ineens en de snelheid is nu weer (soort van) als vanouds.

Alleen heb ik nu weer het probleem dat 1 wifi punt rood blijft in de topologie, ook na weer meerdere keren resetten. Ik word er een beetje moedeloos van want ik weet het echt niet meer.

• Auteur
  • Topper
  • June 7, 2025

Na wederom alles (inclusief modem) meerdere keren resetten werkt het opnieuw. Alleen zie ik in de topologie dat het 2e wifi punt verbonden is met het 1e, moet deze niet met het modem verbonden zijn?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • June 8, 2025

Na wederom alles (inclusief modem) meerdere keren resetten werkt het opnieuw. Alleen zie ik in de topologie dat het 2e wifi punt verbonden is met het 1e, moet deze niet met het modem verbonden zijn?

Hij kiest automatisch de beste verbinding, in dit geval jouw SuperWiFi punt.