Skip to main content
Antwoord

Herinneringsmail modem en tv-ontvangers niet retour

• February 26, 2025
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Goedenavond.

Ik heb een herinneringsmail gekregen van kpn om de modem en de 2 tv ontvangers terug te sturen naar kpn. Ik verblijf al sinds december niet meer in de woning en kan dus niet meer bij deze spullen. Expartner geeft aan deze te hebben terug gestuurd via een bemiddelaar tussen ex en mij. Vanavond voor de zekerheid gebeld met kpn die gaf aan dat het niet is terug gestuurd. Ik zit hier zo mee in mijn maag. Dat ik sinds 20 december kpn heb gebeld en situatie heb uitgelegt dat ik 19 dec uit veiligheid uit de woning ben gehaald door de politie en dat ik abonnement wou stop zetten omdat deze op mijn naam staat. Nu heeft uiteindelijk expartner dit stop gezet en heel blij mee. Maar nu komen er dus extra kosten bij als hij dit niet terug heeft gestuurd en komen deze voor mijn rekening. Ik zou hier van kpn graag hulp inwillen.

Groet anja bonte

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Anjabnero en welkom op de KPN Community. Jeetje wat een heftige situatie. 😥 Ik snap heel goed dat je hier dan niet ook nog mee in je maag wilt zitten. Je hebt al genoeg stress achter de rug, en dan zeg ik het zacht.
Ik hoop dat je nu een veilig eigen plekje hebt. 

Het gebeurt vaker dat de apparatuur wel terug is gestuurd maar dit niet goed bij ons is geregistreerd. Misschien is dat hier ook gebeurd, dus je kunt het beste een belafspraak met ons maken.
Mijn collega kan dan in ons systeem aangeven dat de apparatuur al retour is gestuurd, zo heb jij er dan geen zorgen meer over. 

Hopelijk is het zo dan snel geregeld. Laat je weten of het gelukt is? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 2, 2025

Hi ​@Anjabnero en welkom op de KPN Community. Jeetje wat een heftige situatie. 😥 Ik snap heel goed dat je hier dan niet ook nog mee in je maag wilt zitten. Je hebt al genoeg stress achter de rug, en dan zeg ik het zacht.
Ik hoop dat je nu een veilig eigen plekje hebt. 

Het gebeurt vaker dat de apparatuur wel terug is gestuurd maar dit niet goed bij ons is geregistreerd. Misschien is dat hier ook gebeurd, dus je kunt het beste een belafspraak met ons maken.
Mijn collega kan dan in ons systeem aangeven dat de apparatuur al retour is gestuurd, zo heb jij er dan geen zorgen meer over. 

Hopelijk is het zo dan snel geregeld. Laat je weten of het gelukt is?Â