Skip to main content

Herstarten modem door KPN op afstand, kan dat?

• 25 juli 2025
  • 9 reacties
  • 75 keer bekeken

Gisterenochtend was er een internet en tv storing.

sinds die tijd werken oa onze camera’s niet.

we zijn op vakantie buiten de EU. kan kpn op afstand ons modem herstarten?

9 reacties

• 6092 reacties
  • 25 juli 2025

De kans is groot dat er een update geïnstalleerd is waarbij is wat instellingen verloren zijn gegaan. Dat los je niet op met een herstart. 

• 6388 reacties
  • 25 juli 2025

En beslist niet de eerste keer dat ik er over lees hier.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@FeuHug, het kan een storing zijn geweest of een update. Dat is zo moeilijk te zeggen. Of het modem het oplost is daardoor ook niet met zekerheid te zeggen. Op dit moment kunnen we geen herstarts doen op afstand, dus nu kunnen we dat niet proberen. Als je wilt kan ik het op een later moment proberen. Als je camera's daarna nog niet bereikbaar zijn is het niet iets wat op afstand gedaan kan worden.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2805 reacties
  • 29 juli 2025

Heb je geen planten- of huisdierverzorger die je even kan vragen of het modem te herstarten?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 juli 2025
Jasper van KPN schreef:

Welkom op de community ​@FeuHug, het kan een storing zijn geweest of een update. Dat is zo moeilijk te zeggen. Of het modem het oplost is daardoor ook niet met zekerheid te zeggen. Op dit moment kunnen we geen herstarts doen op afstand, dus nu kunnen we dat niet proberen. Als je wilt kan ik het op een later moment proberen. Als je camera's daarna nog niet bereikbaar zijn is het niet iets wat op afstand gedaan kan worden.

Het zou gewaardeerd worden als jullie het op een later moment willen proberen. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2805 reacties
  • 29 juli 2025

@FeuHug Is mijn gegeven idee een mogelijke oplossing voor op korte termijn?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 juli 2025
AriënC schreef:

Onze huisoppas is van de generatie postduif, helaas lukt dit niet. 

• 6092 reacties
  • 29 juli 2025
FeuHug schreef:
AriënC schreef:

Onze huisoppas is van de generatie postduif, helaas lukt dit niet. 

Even stekker uit stopcontact en er weer opnieuw in doen is niet zo moeilijk toch?

Jasper van KPN
Moderator

Ik kan het modem vandaag ook niet bereiken om een herstart te doen ​@FeuHug. De generatie postduif is een term die ik nog niet kende, dat is een mooie uitspraak. Diegene kan denk ik wel een stekker uit het stopcontact halen en enkele minuten later er opnieuw indoen denk ik, zoals Ariën en Marlon voorstellen. Mogelijk kan ik het modem daarna ook weer bereiken, al hoeft er dan geen herstart meer want dat is dan al gedaan.

Reageer