Skip to main content
Beantwoord

Het beheren van het Wifinetwerk geeft een foutmelding op de Experia Box V10

• June 19, 2025
  • 5 reacties
  • 42 keer bekeken

Wifi Netwerk beheren experiabox v10 werkt niet.

Krijg foutmelding. "Probeer het later nog eens" afgelopen weken regelmatig geprobeerd.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@joop-. Welkom op de KPN Community! 

Je bedoelt denk ik dat je de foutmelding krijgt na het klikken op ‘Wifinetwerk beheren’ in de MijnKPN app? Wanneer je modem goed is aangemeld op ons platform, zou dat gewoon moeten werken. Maar daar wil het soms wel eens fout gaan, met die aanmelding. Zou je eens je modem een fabrieksreset kunnen geven? En als je op glasvezel zit, dan wil ik je vragen om eerst het glasvezelkastje ook 2 minuten van de stroom te halen (en daarna pas de reset te doen). 

Het kan geen kwaad om zo'n fabrieksreset te doen, want je Wifi gegevens worden gewoon weer teruggezet nadat de reset is voltooid. 

Laat je ons weten of het daarna wel gelukt is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 19, 2025

Beste ​@joop- welke firmwareversie heeft de V10?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 19, 2025

Weet ik niet; kan er immers niet in komen. Krijg wel de reguliere updates

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 20, 2025

Hey ​@joop-. Welkom op de KPN Community! 

Je bedoelt denk ik dat je de foutmelding krijgt na het klikken op ‘Wifinetwerk beheren’ in de MijnKPN app? Wanneer je modem goed is aangemeld op ons platform, zou dat gewoon moeten werken. Maar daar wil het soms wel eens fout gaan, met die aanmelding. Zou je eens je modem een fabrieksreset kunnen geven? En als je op glasvezel zit, dan wil ik je vragen om eerst het glasvezelkastje ook 2 minuten van de stroom te halen (en daarna pas de reset te doen). 

Het kan geen kwaad om zo'n fabrieksreset te doen, want je Wifi gegevens worden gewoon weer teruggezet nadat de reset is voltooid. 

Laat je ons weten of het daarna wel gelukt is?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 20, 2025

Na reset van de Experiabox gaat het nu wel goed. Bedankt!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Top! Goed om te lezen.Â