Skip to main content
Vraag

Het lukt me niet om poorten open te zetten

  • 14 August 2024
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

zag al dat het probleem hier vaker voorbij kwam en heb dus ook alle  topics wel gelezen maar helaas alles blijft op slot hierzooo. Firmware upgraden  onmogelijk en de besproken  firewall instellingen heb ik er hier gewoon niet  inzitten dus kan wel blijven proberen maar dan gaat er straks dure aperatuur vliegles krijgen… heb jaren lang zonder problemen servers gedraaid met t-mobile maar toen werd het odido en had ik helemaal niks meer aan mn 2000mbit up en down klanteservice van jan lik mn … 

Mn vriendin heeft ook kpn  box 10 en alles draait daar prima alleen traag als poppestront haha..

hoge verwachtingen met smart gewacht  tot hier  online kwam… teleurstelling XXLL ben al 2  dagen aan klooien

 

wie t ziet mag t zeggen… wat doe ik fout??

gaat niet om online rummikuppen  maar  loop elke dag paar tientjes  mis dus  ben niet van plan om achter in de rij te gaan staan voor een  update.. dan  gaat spul gewoon retour..

 

mvg  

 

sander

Ik meen te herinneren dat port forwards met nummers boven 10000 niet werken in deze software versie. Werkt het met lage nummers wel. Zoja dan is de oplossing door naar de nieuwe software generatie voor de v12.


normaal gesproken tot 70.000 ofzo.. heb gewoon dns en html enzo geprobeerd maar helemaal niks.. ook met mobiel gecheckt of ik bereikbaar ben noppes.. in ubuntu staat alles open box 12 alles open ook  .. dmz  dhcp dns geprobrobeerd en allle gateway adressen 3 pc's een laptop 2 rasberry pi maar niks nada noppes.. ga dr van uit dat het word opgelost maar ik geef t op haha.. de gui in  mijn router heeft nergens een firewall menu en ik kan nergens firmware updaten..  een boormachine misschien??

 


vandaag gebeld met kpn en heb kpn +  dr bij voor 5e in de maand ..Tot zover  goeie feedback gekregen. 

helaaas viel de verbinding weg maar daarna werd direct mn voicemail ingesproken. Ze gaan wat ik begrepen heb eerst een box  10 opsturen  en dan alsnog proberen de nieuwe firmware voor box 12 deze kant op te pushen.. Prima service dus ga van uit dat t word opgelost. 

Bedankt Pieter van kpn+

mvg Sander 


Top dat het laatste gesprek met de klantenservice zo goed is verlopen @grinsland Hopelijk biedt de geboden oplossing uitkomst. 


helaas niets is minder waar want de geboden oplossing komt er niet! werd me zojuist in een minder prettig verlopen telefoon gesprek duidelijk gemaakt.. Zal dus op zoek moeten naar een andere provider.

Niet best dus, alsof ik om iets onmogelijks vraag anno 2024

 


Reageer