Skip to main content

Via de KPN tool heb ik een reset van de fabrieksinstellingen aangevraagd en vervolgens is mijn router herstart (Experia Box V10A). Maar na de herstart is het niet mogelijk om in te loggen op de welbekende pagina http://192.168.2.254

 

Geen wachtwoord invullen zou dan leiden tot het opnieuw instellen van je wachtwoord van de router, maar leeg laten, allerlei voor de hand liggende wachtwoorden geprobeerd, ik blijf de melding krijgen:

Your Username or Password may have error. Please check it

 

De reset dus via de webinterface uitgevoerd en ook fysiek met een paperclip. Beiden geen resultaat. Bovenstaande link via WiFi of via kabel benaderen, zelfde resultaat. Onderstaande link ook geprobeerd, maar nog steeds kom ik niet in de router om instellingen aan te passen (in mijn geval de WiFi uitzetten, omdat deze stoort met ons meshWifi).

Reset het KPN modem (Experia Box / FRITZ!Box) | KPN Community

Iemand een idee hoe ik er in kom, zodat ik instellingen kan aanpassen?

Hallo @Casavios , na een reset van de v10A moet je het Admin password (wat op de sticker achterop het modem staat) gebruiken om in te loggen.

voorbeeld


LOL, er was een kaartje over de originele sticker van de router geschoven (ergens lang geleden), kaartje weghalen en inderdaad daar staat het admin wachtwoord, bedankt voor de scherpte (die bij mij even ontbreekt) 


O ja, dat had ik er ook nog even bij moeten zeggen. Sorry 😊. Goed dat je het zelf al zag.


LOL, er was een kaartje over de originele sticker van de router geschoven (ergens lang geleden), kaartje weghalen en inderdaad daar staat het admin wachtwoord, bedankt voor de scherpte (die bij mij even ontbreekt) 

Ah, mysterie opgelost!

@RBxx dank voor de hulp 😊