Skip to main content
Vraag

Het telefoonnummer in mijn modem klopt niet, hoe kan ik dit laten oplossen?

• September 8, 2025
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Vraagje, mijn vaste telefoonnummer in de router is onjuist, hoe kan ik dit aanpassen of moet dit door KPN zelf gedaan worden ?

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 8, 2025

Beste ​@peterlam dat kan alleen KPN voor je in orde maken, even bellen met 0800 0402, Facebook of X of een terugbelafspraak maken, zie link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 11, 2025

Goedemorgen ​@peterlam, heb je inmiddels meer duidelijkheid kunnen krijgen? Ben je onlangs overgestapt naar KPN of verhuisd? Het kan zijn dat het nummer even opnieuw in het modem gezet moet worden, heb je al contact gehad met de klantenservice?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 16, 2025

Hallo ​@peterlam, ik heb al een paar dagen niets gehoord na ons eerste contact. Ik was even afwezig maar ik ben wel benieuwd wat de stand van zaken is op dit moment. Ik zie op basis van de gegevens die jij hebt ingevuld dat er ook contact is geweest op 8 september met de klantenservice. 

1. Hoe verliep dit gesprek en wat is de actuele stand van zaken nu?
  2. Heb je vervolgacties met mijn collega's besproken en zijn daar afspraken over gemaakt. 
  3. Zou je ook het betreffende nummer in kwestie in jouw profiel kunnen noteren?

Ik zie je bericht graag tegemoet Peter want het lijkt me wel iets wat opgelost moet worden en we helpen natuurlijk graag!