Skip to main content

ik kan niet inloggen op mijn modem van KPN Box 12. ik heb hem al gereset maar het wachtwoord achterop de modem werkt niet. waarschijnlijk omdat mijn Wifi netwerknaam niet overeenkomt met het netwerknaam achterop de modem. de modem is ooit vervangen en hebben bij kpn de oude netwerknaam door laten lopen op de nieuwe modem. hoe achterhaal ik het wachtwoord nu voor de Admin?

ik kan niet inloggen op mijn modem van KPN Box 12. ik heb hem al gereset maar het wachtwoord achterop de modem werkt niet. waarschijnlijk omdat mijn Wifi netwerknaam niet overeenkomt met het netwerknaam achterop de modem. de modem is ooit vervangen en hebben bij kpn de oude netwerknaam door laten lopen op de nieuwe modem. hoe achterhaal ik het wachtwoord nu voor de Admin?

U dient met een paperclip de resetknop voor tenminste 15 seconden ingedrukt te houden alvorens u het standaard wachtwoord kan gebruiken.

Heeft u dat gedaan?

Hi @Mark26777, ik denk ook graag mee. 

Is het gelukt om de modem te resetten zoals Krijskever het aangeeft? 

U dient met een paperclip de resetknop voor tenminste 15 seconden ingedrukt te houden alvorens u het standaard wachtwoord kan gebruiken.

Zijn er andere apparaten die verbonden zijn met je modem? Eventueel een pc/laptop met een netwerkkabel? Dan kun je het ook via onze Online Tool wijzigen. Mocht dit ook allemaal niet lukken, bel dan even met ons. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Reageer