Skip to main content

Zie titel dus.

wat ik ook probeer ik krijg het niet voor elkaar om in te loggen.

Ik heb de tekst laten kopieeren door Google Lens:

KPN Box 12
P/N:
253843769
Serial number:
N7212617M002215
@MAC:
38A659BA0F80
Wi-Fi Name:
KPNBA0F86
Wi-Fi Password: ***
Admin password: ***
Apparaat in bruikleen.
Retouradres (Gratis)
Antwoordnummer 10119 2400 VB Alphen a/d Rijn.
Manufactured by Sagemcom for KE
Sagemcom
CS 50001
92848 RUEIL CEDEX FRANCE
===12V/2.5A
CEX

 

heb een poging gedaan incl de dubbele puntjes en de bijbehorende spatie voor het wachtwoord, echter kom ik op geen enkele manier in mijn modem.

het modem is gereset door 15 seconden de reset knop in te drukken met een tandenstoker, de modem restart dan ook keurig.

Maar wat ik ook probeer ik blijf de melding krijgen dat het wachtwoord niet klopt.

Ik heb eerder in mijn modem ingelogd met de gegevens die op de sticker staan.

het wachtwoord had ik toen vanaf een foto in mijn Google keep ingevoerd en vervolgens gekopieerd naar het inlogscherm, dat werkte prima.

Toen op verzoek een nieuw wachtwoord aangemaakt, deze op dezelfde manier, dus eerst getypt in Google keep en daarna kopieeren/plakken naar het modem.

beide wachtwoorden werken niet meer om in te loggen

kan iemand hier nog iets bijzonders van maken ?

Admin: bericht aangepast i.v.m. fraudegevoeligheid

Hallo @Rotter , probeer het eens via onderstaande link:

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/


@JanD  , je bent mijn held !

 

bij het aanklikken van de link kreeg ik wel wat meldingen van Chrome dat de site niet veilig zou zijn, maar toch door gegaan.

de pagina die opende was bijna hetzelfde als mijn pagina, echter met de melding dat het wachtwoord gereset was.

terwijl ik dit typ denk ik bij mezelf “Cookies “??


Wat je ook nogal eens leest is dat het in Chrome niet werkt, maar in Edge of Firefox wel. Dus voor de volgende keer: probeer eens wat anders.


@JanD  , je bent mijn held !

 

bij het aanklikken van de link kreeg ik wel wat meldingen van Chrome dat de site niet veilig zou zijn, maar toch door gegaan.

de pagina die opende was bijna hetzelfde als mijn pagina, echter met de melding dat het wachtwoord gereset was.

terwijl ik dit typ denk ik bij mezelf “Cookies “??

Hallo @Rotter geen cookies, de standaard inlog werkt ook met verwijderde cookies niet. Ik kan alleen Chrome gebruiken @Nick83 , omdat ik een Chromebook heb.


@JanD Tegenwoordig kan je ook Firefox downloaden voor een Chromebook:

https://www.mozilla.org/nl/firefox/browsers/chromebook/

Ik ben benieuwd of je dan wel “normaal” kan inloggen.


@JanDTegenwoordig kan je ook Firefox downloaden voor een Chromebook:

https://www.mozilla.org/nl/firefox/browsers/chromebook/

Ik ben benieuwd of je dan wel “normaal” kan inloggen.

Hallo @GeSp gaan we dit weekend eens proberen.

 


Hallo @GeSp met de standaard inlog ben je inderdaad meteen binnen via Firefox, bedankt.

 


Thx all, ter aanvulling: ik probeerde in te loggen met een Chromebook, dus met de Chrome browser. 

Goed om te weten dat het met een andere browser mogelijk wel werkt, voor nu ben ik weer geholpen, waarvoor mijn dank 

Ik zie dat een admin mijn foto heeft aangepast, was niet nodig geweest. 

Alle doorgestreepte info is inmiddels niet meer bruikbaar :) 

 


Thx all, ter aanvulling: ik probeerde in te loggen met een Chromebook, dus met de Chrome browser. 

Goed om te weten dat het met een andere browser mogelijk wel werkt, voor nu ben ik weer geholpen, waarvoor mijn dank 

Ik zie dat een admin mijn foto heeft aangepast, was niet nodig geweest. 

Alle doorgestreepte info is inmiddels niet meer bruikbaar :) 

 

Hallo @Rotter dat is i.v.m. de privacy, nooit tel.nummers, NAW-gegevens,  SSID’s en wachtwoorden enz. in een openbaart forum plaatsen, dus privacygevoelige gegevens bedoel ik.